اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال صنعت ساری:

تضمین صعود با 50 میلیون تومان بودجه را می‌دهم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: با 50 میلیون تومان بودجه تضمین صعود صنعت ساری را به لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌دهم.

تضمین صعود با 50 میلیون تومان بودجه را می‌دهم

شبیر لطفی در آستانه بازی تیمش مقابل دارتاک لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر از مدعیان لیگ هستیم که بازیکنان با مشکلات زیاد مقابل حریفان حاضر می‌شوند.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه ادامه داد: تیم جایگاه بسیار خوبی در جدول دارد و از مدعیان صعود است ولی هیچ مسئولی این تیم را حمایت نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری افزود: اگر این تیم مورد حمایت مالی و معنوی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد می‌نویسم و امضا می‌دهم که صنعت ساری را به لیگ دسته یک فوتبال کشور بیاورم.

لطفی تصریح کرد: بازیکنان جوان و بومی بسیار خوبی در اختیار داریم که این بازیکنان بدون هیچ چشمداشتی برای هواداران و عشق و علاقه به شهرشان بازی می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی خوب بدنی بازیکنانش گفت: بازیکنان تیم فوتبال صنعت ساری همیشه برای کسب سه امتیاز بازی مقابل حریفان ظاهر می‌شدند و برای این بازی نیز سه امتیاز بازی را کنار گذاشتیم.

سرمربی فوتبال صنعت ساری در پایان با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه برای تشویق تیم محبوب شهر خود خاطر نشان کرد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهند این تیم صعود کند در حال حاضر وقت آن رسیده و الان بهترین موقع برای حمایت همه جانبه مسئولان از تیم صنعت است.

گفتنی است، تیم صنعت ساری از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه 16 بهمن‌ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان دارتاک لرستان است.

تیم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون با 27 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور محسوب می‌شود.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول