اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احتیاطی در محور نیر – سراب حادثه آفرید

راننده‌ای که جسدش از داخل آهن پاره‌ها بیرون کشیده شد

خبرگزاری فارس: در یک تصادف خونین در محور نیر – سراب راننده خودروی سواری که جسدش در زیر تریلی قرار گرفته بود، از میان آهن پاره‌ها بیرون کشیده شد.

راننده‌ای که جسدش از داخل آهن پاره‌ها بیرون کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه خونین که عصر امروز بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودروی روا با یک دستگاه کامیون اتفاق افتاده بود، راننده این خودرو به دلیل بی‌احتیاطی و انحراف به چپ در دم جان سپرد و بعد از ساعت‌ها تلاش امدادگران جسد او با استفاده از «دستگاه ست» نجات و بریدن خودرو از میان آهن پاره‌ها، بیرون کشیده شد.

شدت تصادف به حدی بود که امدادگران جمعیت هلال‌احمر نیر بعد از ساعت‌ها موفق شدند، راننده حادثه دیده را از داخل خودرو بیرون بکشند تا به مراکز و مراجع مربوطه انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده پلیس راه اردبیل – سراب علت این حادثه را بی‌احتیاطی راننده سواری و انحراف به چپ او اعلام کرد که در گذر از محور کوهستانی و صعب‌العبور نیر – سراب با یک دستگاه کامیون برف‌روب راه و شهرسازی نیر واقع در این محور برخورد کرده بود و راننده خودروی سواری نیز در دم جان سپرد.

کریم نوری گفت: انحراف به چپ و یا ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به بارش برف در گردنه‌ها هنگام سفر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کرده و هرگز با شتاب و عجله رانندگی نکنند.

انتهای پیام/62004/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول