اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته رخ داد

4 کشته و زخمی حاصل تصادف دو خودرو در جاده داراب - شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه داراب از کشته و زخمی شدن چهار نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 و تیبا در محور داراب – شیراز خبر داد.

4 کشته و زخمی حاصل تصادف دو خودرو در جاده داراب - شیراز

بهنام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: ساعت 19:00 دیروز بر اثر برخورد یک پژو 405 و تیبا در کیلومتر یک محور داراب – شیراز یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

وی علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم خوروی تیبا دانست و افزود: خودروی تیبا از پمپ بنزین کامیون‌داران داراب قصد ورود به جاده اصلی را داشته که با خودروی 405 برخورد و راننده تیبا به محض انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس راه داراب ادامه داد: در کیلومتر نخست جاده داراب - شیراز در شش ماه گذشته حداقل سه حادثه اتفاق افتاده که در این حوادث سه نفر جان خود را از دست داده‌اند و بیش از شش نفر نیز زخمی شده‌اند.

صادقی اضافه کرد: یکی از دلایل بروز این حوادث وجود پمپ بنزین بدون رمپ‌های ورودی و خروجی استاندارد و عدم جدا کننده در بین لاین‌های رفت و برگشت جاده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، مسافرت‌های پایان سال و ترافیک بالای این محور اداره راه و شهرسازی باید هم فکری به حال جدا کننده بین لاین‌های رفت و برگشت و هم برای رمپ‌های ورودی و خروجی پمپ بنزین کند تا هر کسی از هر مکانی نتواند وارد جایگاه عرضه سوخت شود در غیر این صورت حوادث ناگواری اتفاق می‌افتد.

به گزارش فارس، 11 کیلومتر نخست جاده داراب - شیراز دوبانده بوده و چند ماهی است که افتتاح شده اما قسمت‌های بسیاری از آن گاردریل یا جدا کننده ندارد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول