اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کاهش 24 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان از کاهش 24 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری در استان خبر داد.

کاهش 24 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع مدیران راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان این مطلب اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، فرهنگسازی و تلاش‌های به عمل آمده، تصادفات درون‌شهری در استان همدان در سال جاری 24 درصد کاهش داشته است و این در حالی است که طی چند سال اخیر کاهش های فوت ناشی از تصادفات ادامه داشته است.

وی افزود: در سال جاری بیش از 100 هزار نفر در حوزه افزایش فرهنگ ترافیک مورد آموزش قرار گرفته‌اند که در این بخش هر چه سرمایه‌گذاری صورت گیرد منجر به افزایش انضباط ترافیکی و قانونمندی بیشتر مردم خواهد شد و لذا با هدف‌گیری مدارس از مهدهای کودک تا دبیرستان‌ها موضوع آموزش مردم با جدیت در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: مأموریت راهور پشتیبانی مأموریت نیروی انتظامی است، بنابراین ضرورت دارد کارکنان بخش راهور برای انجام بهینه مأموریت خود که نرم‌ترین مأموریت است اجتماعی‌ترین باشند در غیر این صورت امکان انجام مأموریت و همراهی کردن مردم به صورت بهینه محقق نخواهد شد.

وی گفت: مأموریت‌های راهور در پنج محور افزایش انضباط ترافیکی، روان‌سازی ترافیک، کاهش کشته‌ها و مصدومین، خدمات‌دهی مناسب و رضایتمندی مردم پیگیری شود که لازم است هر پنج موضوع مورد توجه قرار گیرد و زمانی موفق خواهیم بود که ضمن اعمال قانون رضایتمندی مردم را هم داشته باشیم، در غیر این صورت اعمال صرف قانون بدون توجه به بازخورد گیری آن و رضایت مردم کار کاملی نیست.

انتهای پیام/2499/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول