اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: گام برداشتن در خط اسلام، قرآن و ولایت و تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار و مقتدر می‌سازد.

تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید‌محمد بیاتیان در همایش جوانان و خودباوری ویژه دانش آموزان که در تالار شهید‌رجایی بیجار برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: جوانان و دانش آموزان ایران‌اسلامی با تکیه بر خودباوری، فهم، شعور و بصیرت می توانند صدها سال دیگر انقلاب ایران را بیمه کنند.

وی به رشادت های شهدای دانش‌آموزان در ایام انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان و جوانان اکنون با الگو گرفتن و سرمشق قرار دادن شهدا و یاری گرفتن از قدرت بصیرتی که در وجود‌شان هست اهداف مقدس آنها را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم شهرستان بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر خودسازی و ارتباط  با پروردگار متعال و نظم در کارها را در همین سنین جوانی و دوران دانش آموزی شروع کنید در آینده از افتخار‌آفرینان میهن اسلامی در همه زمینه‌ها خواهید شد. 

بیاتیان افزود: امروز نسل‌جوان باید در مسیر‌انقلاب و در چهارچوب ترسیم شده امام راحل(ره) گام بردارد و اهداف اسلامی و معنوی را بیش از پیش مد‌نظر داشته‌باشد.

نماینده مردم شهرستان بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به نفس و خودباوری جوانان نقش مهمی در اقتدار نظام و دست‌یابی به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارد و در سایه همین خودباوری است که بسیاری از معضلات و مشکلات مرتفع می‌شود.

وی تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که گام‌برداشتن در خط اسلام، قرآن و ولایت و تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار و مقتدر می‌سازد.

بیاتیان حفظ و زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی را از رسالت‌های خطیر ملت به‌ویژه جوانان دانست و اذعان کرد: باید جهت‌گیری برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که نسل‌جوان بتواند حماسه عظیم انقلاب‌اسلامی را به‌صورت مستمر در دل و ذهن‌خود مرور‌کند.

وی در پایان این همایش فراهم‌کردن زمینه‌های فکری برای بروز استعدادهای جوانان و دانش‌آموزان  را از وظایف و اهداف مهم پیش‌روی آموزش و پرورش و معلمان عنوان کرد و خواستار دقت بیشتر در تعلیم و تربیت نسل‌آینده شد.

انتهای پیام/79002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول