اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مداحان با اشاره به انتخابات 92 تاکید کرد؛

موضع‌گیری صریح مداحان در صورت بروز هرگونه فتنه‌ای در دفاع از ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به موضع‌گیری مداحان بسیجی در انتخابات آینده گفت: مداحان، شعرای آئینی و هیئت مذهبی فقط در صورت بروز هرگونه فتنه‌ای در کشور در دفاع از ولایت فقیه موضع‌گیری صریح می‌کنند.

موضع‌گیری صریح مداحان در صورت بروز هرگونه فتنه‌ای در دفاع از ولایت فقیه

سردار علی‌اکبر مداحی ظهر امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی مداحان و شعرای نخبه بسیجی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به اهداف برگزاری این نشست اظهار کرد: هدف از برگزاری این هم‌اندیشی، آموزشی و پژوهشی است؛ البته مداحان و شعرای نخبه بسیجی کشور در این همایش در ارتباط با مسائل روز کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، نحوه ورود مداحان به مسائل سیاسی و به‌ویژه نحوه ورود به موضوع انتخابات نیز به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود:این موضوعات در قالب کارگاه‌های آموزشی مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و نیز کارگاه‌های آموزشی شعر و ادبیات داستانی در کنار کارگاه‌های سیاسی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خاطر نشان کرد: در پی برگزاری کارگاه سیاسی، مداحان سراسر کشور به این جمع‌بندی رسیدند که در صورت ضرورت و اضطرار وارد تعیین مصادیق انتخاباتی شوند و آن هم تنها در زمانی صورت می‌گیرد که دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به تحریک مردم و درصدد ایجاد فتنه‌ای دیگر باشند.

وی تاکید کرد: بنابراین در این شرایط بنا به تکلیف مداحان وارد جریان شده و در دفاع از ولایت فقیه موضع‌گیری صریح و روشنی می‌کنند همانطور که در ایام فتنه 88 نیز وارد تعیین مصداق شدند.

مداحی یادآور شد: امیدواریم انتخابات آینده با آرامش و امنیت کامل و دور از هرگونه فتنه‌ای برگزار شود.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اعضاء فعلی سازمان بسیج مداحان اذعان داشت: از ابتدای تأسیس سازمان بسیج مداحان یعنی از پنج سال گذشته تاکنون 10 هزار مداح عضو سازمان در سراسر کشور آموزش‌های لازم در زمینه‌های فرهنگی را دیده‌اند؛ همچنین از مجموع 100 هزار مداح در سراسر کشور، 20 هزار نفر در حال حاضر در سازمان بسیج مداحان سازمان‌دهی شده و فعال هستند.

انتهای پیام/70003/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول