اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر انجام شد

بهره‌برداری از کارخانه تولید لوازم پزشکی در اشتهارد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر از کارخانه تولید لوازم پزشکی در اشتهارد بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از کارخانه تولید لوازم پزشکی در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این کارخانه که صبح امروز با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

براساس این گزارش، با افتتاح این کارخانه نیاز داروهای دیالیز کشور تأمین می‌شود. افتتاح این کارخانه گامی بسیار مهم در جهت کمک هر چه بیشتر و بهتر به بیماران دیالیزی خواهد بود.

در این کارخانه شش محصول شامل کیسه خون (بلادبگ)، ست‌های سوزن دیالیز (فیستولانیدل)، محلول همودیالیز، کیسه پودر بی‌کربنات سدیم (رنا بگ)، لوله‌های رابط دیالیز (بلاد لاین) و کاتریج پودر بی‌کربنات سدیم (رنا کارت) تولید می‌شود.

در این واحد تولیدی سالانه چهار میلیون و 500 هزار کیسه مخصوص خون، چهار میلیون عدد لوله‌های رابط دیالیز، چهار میلیون عدد ست‌های سوزن دیالیز، سه میلیون کیسه پودر بی‌کربنات و دو میلیون عدد کاتریج پودر بی‌کربنات تولید و در اختیار مراکز درمانی کشور قرار می‌گیرد.

دو محصول کیسه پودر بی‌کربنات سدیم (رنابگ) و کارتریج پودر بی‌کربنات سدیم (رنا کارت) برای نخستین بار است که در ایران تولید می‌شود.

براساس گزارش خبرنگار فارس از کرج با راه‌اندازی این کارخانه برای 280 نفر به صورت مستقیم و سه هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول