اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد:

اعزام بیش از 8 هزار نفر به مناطق عملیاتی از استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: از ابتدای سال تاکنون 8 هزار و 277 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

اعزام بیش از 8 هزار نفر به مناطق عملیاتی از استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روح‌الله عروجی شامگاه چهارشنبه در ستاد عالی پشتیبانی راهیان نور استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را دو مقوله بیمه و تضمین می‌کند، افزود: اولین تضمین بقای نظام اسلامی ولایت فقیه است و دوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، ایثار و شهادت برای نسل سوم انقلاب است.

وی اظهار داشت: آشنا ساختن نسل جوان با فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس از نیازهای اساسی است و همه موظف به انتقال این فرهنگ به جوانان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری بیش از 2 هزار و 800 نفر از اقشار مختلف جامعه در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ریزی شده بود بیش از 900 هزار دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان در کشور به مناطق عملیاتی اعزام شوند، تصریح کرد: در اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور 100 هزار معلم نیز اعزام می‌شوند.

عروجی خاطرنشان کرد: از 12 مهرماه سال جاری تا 25 اسفند ماه از استان همدان، 2 هزار دانش‌آموز که 50 درصد پسر و بقیه دختر هستند در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار و 83 دانش آموز دختر و پسر، 388 معلم، 187 روحانی، 155 راوی و 48 نفر به عنوان مدیران و مسئولان کاروان‌ها از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه به تاثیرگذاری اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در روحیه آنها اشاره کرد و یادآور شد: اعزام هر دانش‌آموز به مدت 3 روز به راهیان‌نور با توزیع بسته‌های فرهنگی 165 هزار تومان هزینه نیاز دارد.

وی در ادامه به آغاز مرحله دوم اعزام راهیان‌نور از 12 بهمن سال جاری تا 25 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: امروز اولین کاروان از نهاوند با تعداد 400 نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و در این مرحله بیش از 8 هزار و 500 نفر اعزام خواهند شد.

عروجی با اشاره به اینکه در این مرحله اعزام اقشار مختلف هنرمندان، ورزشکاران، طلاب و کارمندان ادارات انجام می‌شود، تاکید کرد: تعداد 500 نفر از ورزشکاران، 200 نفر از طلاب و در کل 2 هزار نفر با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان به مدت 4 روز اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 4 هزار دانشجو از استان به راهیان نور اعزام شدند، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده از یکم تا 25 اسفند نیز 4 هزار دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان این که دوره دانشجویی 5 روزه است که اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان نیاز دارد، ادامه داد: در اعزام دانشجویان به راهیان‌نور برخی از دانشگاه‌ها همکاری و تعامل خوبی ندارند.

وی به اعزام 12 هزار نفر از راهیان‌نور از پایگاه‌های محلات اشاره کرد و افزود: این تعداد از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال آتی در قالب کاروان‌های راهیان نور در دوره‌های 4 روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

عروجی بیان داشت: تا پایان سال 92 از استان همدان بیش از 35 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام خواهند شد و استان همدان در مقایسه با استان‌های دیگر وضعیت خوبی در اعزام کاروان‌های راهیان نور دارد.

انتهای پیام/89019/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول