اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام مبلغان تربیت سیاسی به مدارس قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم از اعزام مبلغان و مربیان تربیت سیاسی به مدارس استان قم به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.

اعزام مبلغان تربیت سیاسی به مدارس قم

مهدی خادمی جمکرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان قم با تشکیل کمیته ویژه دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب تدارک دیده است.

وی افزود: طبق برنامه پیش‌بینی شده، زنگ انقلاب 12 بهمن ماه مقارن ساعت ورود امام خمینی(ره) به کشور در تمام مدارس استان نواخته خواهد شد و مدارسی که روز پنجشنبه تعطیل هستند روز چهارشنبه به استقبال دهه فجر می‌روند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم نصب بنر، پوستر و پلاکارد، اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگی، برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور دانشجویان در میهمانی لاله‌ها و حضور فرهنگیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه دانش‌آموزی درباره وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و برگزاری مسابقه نقاشی همگانی ویژه مقطع متوسطه خبر داد و افزود: مسابقه خاطره‌نویسی با عنوان یاد ایام، مسابقه نقاشی همگانی با عنوان نوجوان و انقلاب اسلامی و مسابقه دانش‌آموزی درباره وصیت‌نامه امام راحل از جمله برنامه‌های مقطع راهنمایی و دبستان است.

خادمی جمکرانی از برگزاری همایش شوراهای دانش‌آموزی در دهه اول بهمن ماه خبر داد و گفت: در این همایش برنامه‌های دهه فجر انقلاب در مدارس و ادارات آموزش و پرورش نواحی تبیین می‌شود.

وی ابراز داشت: به تعداد سال پیروزی انقلاب اسلامی، هزار و 357 دانش‌آموز در قالب گروه سرود به اجرای برنامه در روزهای 12 و 22 بهمن در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم می‌پردازند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم برگزاری مسابقه شعر در آینه انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی همگانی، اعزام مبلغان و مربیان سیاسی به مدارس و برگزاری جلسات گفتمان‌های سیاسی و تهیه و توزیع سرودهای انقلابی و پوستر و بروشور و بسته‌های فرهنگی در مدارس را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/78001/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول