اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری پردیس خبر داد

بازداشت سارقان 4 هزار متر کابل برق در پردیس

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 207 پردیس از دستگیری دو سارق کابل‏های برق در یک شهرک صنعتی در پردیس خبر داد.

بازداشت سارقان 4 هزار متر کابل برق در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس تهران، مجتبی سهراب‏منش از دستگیری دو سارق کابل برق خبر داد و گفت: این دو متهم در بازجویی‏ها به سرقت 4 هزار متر کابل برق از این شرکت اعتراف کردند.

وی افزود: این دو متهم در بازجویی‏های انجام شده، به سرقت 4 هزار متر کابل برق از یک شرکت صنعتی اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 207 پردیس ادامه داد: با توجه به سرقت‏های انجام شده در چند وقت اخیر از کابل‏های برق یک شرکت صنعتی و شکایت نماینده این شرکت، اقدامات ماموران کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان پرونده آغاز شد.

سهراب‏منش افزود: بر همین اساس، اقدامات ماموران آغاز شد و با مراجعه به محل‏های وقوع سرقت و جمع‏آوری اسناد و مدارک، سرنخ‏هایی از سارقان به دست آمد و ماموران پلیس طی تحقیقات انجام شده، به دو نفر از سارقان سابقه‏دار این محدوده مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در یکی از همین گشت‏زنی‏ها، ماموران موفق شدند این دو سارق را که در بخشی از این شرکت در حال سرقت بودند، شناسایی کرده و برای دستگیری هر دو نفر اقدام کردند.

سهراب‏منش عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل شده و در بازجویی‏های انجام شده ضمن معرفی خود به نام‏های «صمد» و «محسن» اعتراف کردند که با هم‏دستی هم اقدام به سرقت سیم و کابل‏های برق می‏کنند.

رئیس کلانتری 207 پردیس گفت: پرونده هر دو متهم پس از تکمیل به دادسرا منتقل شده و هر دو متهم با تایید اعترافات خود و اقرار به 4 هزار متر سرقت کابل و سیم برق راهی بازداشت‏گاه شدند.

انتهای پیام/2568/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول