اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

فشار معیشتی جدی‌ترین حربه دشمنان به ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریدونکنار فشار معیشتی را جدی‌ترین حربه دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

فشار معیشتی جدی‌ترین حربه دشمنان به ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی گفت: علما و مردم زمان همه مشکلات و خطرات را به جان خریدند تا انقلابی اسلامی محقق شود و دهه فجر در تاریخ ماندگار شود.

وی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید مواظب حرکات مشکوک دشمنان در ایجاد شایعات بی‌اساس و تضعیف روحیه امید و وحدت بود.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به بیانات و منویات اخیر امام خامنه‌ای بیان داشت: مخاصمه و دشمنی نباید در بین مسئولان ایجاد شود اما مباحث علمی و سیاسی و داشتن نظرات و تحلیل مختلف ایرادی ندارد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش وحدت میان مدیران، هم‌چنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی از اقشار مردمی به دلیل گرانی‌ها قدرت ادامه زندگی را در تامین نیازهای اولیه نداشته و فشار معیشتی که جدی‌ترین حربه دشمنان اسلام است مردم را آزار می‌دهد.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در حوزه هوا و فضا ادامه داد: پیشرفت‌های علمی جوانان ایران دشمنان به ویژه آمریکا را سردرگم و خشمگین کرده است.

به گفته امام جمعه فریدونکنار، خدمات انقلاب اسلامی ستودنی است.

انتهای پیام/86022/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول