اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چناران در مجلس:

دهه فجر دهه‌ای برای افزایش بصیرت مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه‌ای برای افزایش بصیرت مردم ، بیداری اسلامی مردم منطقه است.

دهه فجر دهه‌ای برای افزایش بصیرت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان در گلزار شهدای شهر چناران اظهار کرد: دهه فجر یادآور سلحشوری ملت ایران در برابر همه دنیای کفر است.

وی افزود: در 34 سال گذشته راه عزت‌مندی که امام راحل نشان داده با صلابت و پرافتخار ادامه داده‌ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه‌ها ودشمنی‌ها استکبار خنثی شده است و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده‌اند.ملت ایران روزبه‌روز به برکت خون شهیدان بابصیرت و بیدارتر گشته‌اند و شهدا الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مستضعفان ،مسلمانان با بصیرت و آگاه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر امروز شاهد بیداری اسلامی در دنیا هستیم و دنیا روز به روز استکبار جهانی آمریکا را تحت فشار قرار می‌دهد به خاطر خون شهدا است. برنامه دشمنان ایران این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهند و تحریم‌های اقتصادی را هدف گرفته‌اند و دشمنان شمشیر را از رو بسته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان با فشار آوردن بر مردم از لحاظ اقتصادی، وحدت بین مردم و مسئولان را خدشه‌دار می‌کنند و جامعه باید بصیرت خود را افزایش دهد.

نماینده مردم چناران گفت: مقاومت و انسجام درونی نظام باید بیشتر شود و وحدت بین مسئولان بیشتر شود. شهدا درس استقامت داده‌اند و در این 34 سال مدام در حال مقاومت بوده‌ایم.

انتهای پیام/70009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول