اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل وحدت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: مقام معظم رهبری مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل وحدت اسلامی است که مسلمانان جهان بر آن تکیه می‌کنند.

مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل وحدت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: کیفر اعمال انسان در همین دنیا است، خداوند عقوبت عذاب یا پاداش بعضی کارها را در این دنیا به انسان می‌دهد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: رهبر اسلامی، تنها مدیر و مدبر و بزرگ‌ترین عامل وحدت اسلامی است که می‌تواند سکان مدیریت جهان اسلام را در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: ظلم فقط به کارهای بزرگ اختصاص ندارد، بلکه بنا به فرمایش امیرالمومنین (ع) گرفتن کاهی به زور از دهان مورچه، ظلم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند می‌گذارد افراد ظالم بتازند و جلو روند تا اینکه به لبه پرتگاه برسند، تاکید کرد: خداوند آن‌ها را چنان به زمین می‌اندازد که عقوبت ظلم‌های خود را در این دنیا ببینند.

ملکی عامل به‌وجود آمدن نفاق در بین مسلمانان را دیکتاتورهای منطقه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه مسلمانان جهان با الگوبرداری از ایران، این دست‌نشانده‌ها را یکی پس از دیگری در منطقه سرنگون می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از عوامل نفاق بین مسلمان می‌توان به فرقه وهابیت اشاره کرد، بیان داشت: وهابیت با فتواهای بی‌اساس و پوچ بین مردم تفرقه می‌اندازد.

ملکی از دیگر عوامل تفرقه‌اندازی بین مسلمانان به آمریکا و اسرائیل اشاره کرد که با ساختن فیلم و تصاویر مختلف درصددند چهره اسلام را خراب کنند.

وی تاکید کرد: اتحاد اسلامی یک شعار نیست بلکه از توصیه‌های نبی‌اکرم (ص) است و مقام معظم رهبری مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل وحدت اسلامی است که مسلمانان جهان بر آن تکیه می‌کنند و این موضوع برای مسلمانان جهان ثابت شده است.

ملکی در پایان سخنان خود، مسلمانان را به تقویت برادری و دفاع از مظلومان مسلمان در سراسر جهان فراخواند.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول