اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه املش:

حمله هوایی به سوریه نشانه شکست رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه املش حمله هوایی به سوریه را نشانه شکست رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این کشور شمشیر علیه سوریه را از رو بسته است.

حمله هوایی به سوریه نشانه شکست رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌ الاسلام احمد طیبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پیش از این موشک و سلاح‌هایی را در اختیار مخالفان سوری قرار داده بود، اظهار کرد: آن ها با مقاومت ملت سوریه مواجه شدند و این بار با حمله هوایی به کشور سوریه نشان دادند که شمشیر را از رو بسته‌اند.

وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی افزود: قطعا پاسخ قاطع و کوبنده کشورهای اسلامی را در قبال این گونه جنایت‌ها دریافت می‌کنند و شاهد آرامش و ثبات در کشور سوریه خواهیم بود.

امام جمعه املش در ادامه مسئله اساسی کشور و ملت را در برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: این امر با همدلی، وحدت و وفاق بین مسئولان قوای مقننه و مجریه میسر می‌شود که این وفاق اکنون وجود دارد.

وی به برگزاری انتخابات آینده ایران اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم و مردم ولایت‌ مدار و بصیر حضوری فعال و پررنگ‌تری نسبت به انتخابات‌های گذشته خواهند داشت.

خطیب جمعه املش با اشاره به اینکه از اکنون دشمنان قسم خورده و معاند این نظام درصدد دلسرد کردن و کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه انتخابات هستند، خاطر نشان کرد: دشمنان روی مشکلات اقتصادی و برخی تحریم‌های بی‌اثر مانور می‌دهند تا مردم را مایوس کنند اما این مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال بار دیگر نشان می‌دهند که مانند گذشته مصمم‌تر در صحنه هستند.

طیبی متذکر شد: دشمنان این نظام مردم ایران اسلامی را با گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باز هم به خوبی نشناخته‌اند و بارها شاهد حضور گسترده و متحدتر مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده‌اند اما از این حضورهای حماسی درس نگرفته‌اند.

وی در ادامه به موفقیت بسیار چشمگیر دانش‌آموزان املشی در کنکور سال 91 اشاره کرد و یادآور شد: کسب رتبه نخست کنکور از طرف دانش‌آموزان املشی کاری بسیار بزرگ و قابل تحسین بوده و سبب افتخار شهرستان املش در سطح استان و کشور است.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول