اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید نمایندگان مردم ملایر از بخش درمانی موقوفه سیف‌الدوله

خبرگزاری فارس: نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از بخش درمانی سیف‌الدوله در بیمارستان امام حسین(ع) و مدارس موقوفه شهرستان بازدید کردند.

بازدید نمایندگان مردم ملایر از بخش درمانی موقوفه سیف‌الدوله

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عصر امروز دو نماینده شهرستان ملایر ا‌ز بخش درمانی سیف‌الدوله در بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کردند.

در این بازدید که با عیادت از بیماران این بخش همراه بود نمایندگان به سئوالات و مشکلات بیماران، پرستاران و کارکنان این بخش پاسخ داده و قول مساعدت و پیگیری این مشکلات را دادند.

همچنین نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی،از  مدرسه نمونه سیفیه و مدارس ابتدایی، راهنمایی و قرآنی فخریه، استخر سیفیه و خوابگاه دخترانه حضرت خدیجه(س) نیز بازدید کردند.

در حاشیه این بازدیدها رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز گفت: بخش درمانی سیف‌الدوله شامل بخش هایی چون جراحی و ارتوپدی مردان و زنان، قلب و نورولوژی زنان با تمام امکانات و تجهیزات است.

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی اظهار داشت: این بخش درمانی که بر اساس نیت واقف خیراندیش ملایر مرحوم سیف‌الدوله برای مدوای بیماران ایجاد شده و برای تجهیزات و امکانات آن 185 میلیون تومان از محل موقوفات سیف‌الدوله هزینه شده است.

وی در خصوص مجموعه ورزشی سیفیه نیز گفت: این مجموعه ورزشی  نیز در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع و با زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع و اعیانی 4 هزار متر مربع احداث شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: برای احداث این مجموعه ورزشی 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات شادروان سیف‌الدوله هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شامل استخر بزرگسالان، کودکان، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، سونای خشک و بخار کافی شاپ و ...است.

انتهای پیام/89013‌/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول