اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار مازندران:

بیمارستان مرزیکلا با 47 سال قدمت نیمه‌کاره است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار گفت: بیمارستان مرزیکلای این شهر با بیش از 47 سال قدمت همچنان نیمه کاره است.

بیمارستان مرزیکلا با 47 سال قدمت نیمه‌کاره است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، نخستین همایش انجمن پزشکان بابلکنار به منظور توسعه فعالیت‌های بهداشتی و درمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس باباییان امام جمعه بابلکنار پیش از ظهر امروز در نخستین همایش انجمن پزشکان بابلکنار گفت: ایام‌الله دهه فجر زمینه‌ساز بیداری مسلمانان جهان شد.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و افتخار داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب شد تا قدرت اسلام به رخ دنیا کشیده شود، انقلابی که نشان داد با اتکا به ایمان می‌تواند بر برترین قدرت‌های دنیا غالب شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این همایش‌ها باید به صورت مستمر ادامه یابد، تصریح کرد: درصدد هستیم با برگزاری این همایش‌ها از نظرات و دیدگاه‌های پزشکان و اطبای حاذق و ماهر بابلکنار برای توسعه و رشد فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این منطقه استفاده کنیم.

باباییان استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این منطقه برای رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی را از اهداف مهم برگزاری این همایش برشمرد.

وی با اعلام این‌که منطقه بابلکنار از بسیاری از امکانات رفاهی و خدماتی محروم است و از قابلیت‌های این منطقه به نحو شایسته استفاده نشده است، اظهار داشت: بیمارستان مرزیکلا با بیش از 47 سال قدمت، نیمه‌کاره است در حالی که سایر بیمارستان‌ها در شهرهای دیگر به دلیل شکل ظاهری و پزشک‌های حاذق بسیاری از بیماران را به خود جذب می‌کنند.

امام جمعه بابلکنار اظهار داشت: برای رفع مشکلات بیمارستان مرزیکلا جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار کردیم که در این جلسه مصوب شده بود بیمارستان در دو بخش جراحی و زایمان با توان بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد.

باباییان با اشاره به این‌که در حال حاضر پیگیر راه‌اندازی مؤسسه آموزش عالی، دانشگاه جامعه علمی و کاربردی، دانشگاه آزاد و مرکز تحقیقات در بابلکنار هستیم، اظهار داشت: 48 شرکت در دو شهرک صنعتی روستاهای درازکلا و درونکلا فعال بوده که در حال حاضر برخی از شرکت‌ها به دلیل مشکلات مالی تعدادی از کارگران خود را اخراج کردند.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات این شرکت‌ها این بوده که نتوانستند وام خود را پرداخت کنند و تولید را به فروش برسانند که تهیه مواد اولیه و پرداخت وام مشکل اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است.

باباییان احداث تله‌کابین، باغ وحش، شهرک سالمندان و بیمارستان قلب را از دیگر برنامه‌های خود برای توسعه بابلکنار عنوان کرد.

انتهای‌پیام/86009/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول