اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس:

پیگیر تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شواری اسلامی گفت: با تمام توان پیگیر تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر از نظر امکانات فیزیکی و نیروی متخصص هستیم.

پیگیر تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست کمیته بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از تلاش‎های صورت گرفته در عرصه سلامت این شهرستان اظهار داشت: بهداشت و درمان در کنار بحث اشتغال یکی از دو دغدغه اصلی و اولویت کاری است.

وی با بیان اینکه این امر به طور ویژه مسایل مربوط به آن پیگیری می‌شود بر نظارت ویژه بر پروژه‌ها و پیگیری در راستای رفع مشکلات تاکید کرد.

احمدی گفت: هر جا نظارت قوی بوده و پیگیری به طور مستمر انجام شده به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم و هر کجا نظارت ضعیف بوده  نتایج نیز دیرتر حاصل شده است لذا مدیران به آنچه که دارند قانع نباشند .

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ارتباط با بیمارستان دیر حساسیت بسیار زیادی داریم، ادامه داد: از همین اکنون پیگیر تامین تجهیزات این بیمارستان هستیم.

احمدی خاطر نشان کرد: قول‎ها و وعده‎های بسیار خوبی نیز در این زمینه گرفته‎ایم و با حساسیت این موارد را دنبال می‎کنیم و انشاالله در بحث تجهیزات مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اما در بحث تامین نیروی متخصص انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای به این بیمارستان داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز با اشاره به دستاوردها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با تلاش‎های همکاران بهداشت و درمان خوشبختانه شهرستان دیر دارای شاخص‎های مطلوبی در حوزه سلامت است.

ناصر فخرایی اظهار داشت: در بهترین حالت وزارت بهداشت تنها قادر است که 20 درصد بر روی سلامت جامعه تاثیر گذار باشد و مابقی بر عهده دیگر دستگاه‎ها است.

وی افزود: تحقق سلامت در جوامع همواره در سه سطح صورت می‎گیرد که سطح اول شامل پیشگیری از مخاطرات سلامت، سطح دوم شامل کنترل مخاطرات سلامت و سطح سوم شامل احیا پتانسیل‎های از دست رفته ناشی از مخاطرات سلامت است که اجرایی کردن این سه سطح بر عهده کلیه دستگاه‎های اجرایی یک جامعه است.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول