اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

مسابقه استانی «نشریه مداد کمرنگ» در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه استانی نشریه «مداد کمرنگ» همزمان با دهه فجر در همدان خبر داد.

مسابقه استانی «نشریه مداد کمرنگ» در همدان برگزار می‌شود

مجتبی قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و بر لزوم تشریح ابعاد این انقلاب برای دانش‌آموزان و سنین مختلف صحه گذاشت.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در راستای تحقق تبیین اهداف انقلاب برای دانش‌آموزان به رونمایی از نرم‌افزار «مدرسه انقلاب» در همدان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب و رخدادهای حماسی قبل و بعد از آن، اشاره کرد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان برگزاری مسابقه «نشریه مداد کمرنگ» را از دیگر برنامه‌های هدف در دهه فجر عنوان کرد.

وی گفت: این برنامه یک کار گروهی دانش‌آموزی است که با اهداف تربیتی چون آشنایی دانش‌آموزان با اهداف انقلاب اسلامی، آشنایی با دستاوردهای نظام، آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی اسلامی و انقلابی و نیز با هدف تولید محتوای مناسب با اهداف عنوان شده، مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته قمری، جریان‌سازی در محیط مدرسه، تقویت مهارت‌های متنوع و مرتبط با تولید نشریه و ایجاد بستری برای فعالیت‌های تشکل در دهه فجر از جمله اهداف تشکیلاتی نشریه مداد کمرنگ در استان همدان است.

وی با بیان اینکه این مسابقه با دو موضوع «دانش‌آموز و سبک زندگی اسلامی و انقلابی» و «دانش‌آموز و اقتصاد مقاومتی» مورد توجه است، تصریح کرد: این مسابقه در چهار قالب نشریه‌ای دیواری، تک برگ، مجلل و نشریه الکترونیک پیش‌بینی شده است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در هر گروه نشریه‌ای حداقل سه نفر و حداکثر پنج نفر است، افزود: این افراد هیئت تحریریه نشریه را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر دانش‌آموزان، فارغ‌التحصیلان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیز حق شرکت دارند، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقه استانی است و برندگان به مرحله ملی راه خواهند یافت.

قمری در پایان با بیان اینکه امکان رقابت ملی نیز برای برندگان استانی فراهم شده است، گفت: برگزیدگان مرحله استانی در تیرماه اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/89004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول