اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

دشمنان ماهیت انقلاب ما را درک نکرده‌‌اند/ پشتوانه مردمی دلیل تداوم انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی ماهیت انقلاب ما را درک نکرده‌‌اند گفت: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین دلیل انقلاب ما تداوم خواهد داشت.

دشمنان ماهیت انقلاب ما را درک نکرده‌‌اند/ پشتوانه مردمی دلیل تداوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در آئین افتتاح نمایشگاه نشریات و مطبوعات انقلابی در کانون فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان(عج) آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه و پیامبرگونه امام خمینی(ره) و همراهی همه‌جانبه مردم مومن و متعهد ایران اسلامی حاصل شد.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: حرکت انقلابی مردم ایران از سال 42 شکل گرفت و از آن دوران شاهد حرکت‌های عظیم علیه رژیم طاغوت و رژیم پهلوی بودیم و در حقیقت حرکت‌هایی که از سال 42 با رهبری امام(ره) شکل گرفت رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرد.

رضایی با تاکید بر آنکه امام(ره) در سال‌های تبعید هم حرکت‌های انقلابی مردم ایران را رهبری می‌کرد، بیان داشت:

امام خمینی(ره) توسط رژیم منحوس پهلوی 15 سال در کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه تبعید بود و در در تمامی این سال‌ها حرکت عظیم مردم ایران را هدایت و رهبری می‌کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی که امروز در اختیار ما است حاصل جانفشانی جوانان انقلابی، علمای مبارز و خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همه ما موظف به حراست و پاسبانی از این انقلاب و اهداف و آرمان‌های والای آن هستیم.

حرکت حول محور ولایت برای تحقق آرمان‌های انقلاب

این مسئول اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل وحدت، انسجام و اتحاد همه‌جانبه مردم و چنگ‌زدن به قدرت لایزال الهی بود و امروز در شرایطی که دشمنان بیشترین هراس را از اتحاد و انسجام اسلامی ما دارند باید حول محور ولایت برای تحقق آرمان‌های الهی انقلاب بکوشیم.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: انقلاب اسلامی دست تمامی چپاول‌گرانی که چشم به ثروت‌ها و منابع عظیم این سرزمین دوخته بودند را از ایران کوتاه کرد و امروز با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستیم.

رضایی با بیان اینکه سرنگونی انقلاب اسلامی ایران هدف دشمنان نظام بوده و هست، گفت: ‌در ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان انتظار شکست این انقلاب بودند و مرتبا می‌گفتند که انقلاب ایران تا چند ماه آینده دچار شکست و نابودی می‌شود.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی ماهیت انقلاب ما را درک نکرده‌اند و نمی‌دانند که انقلاب ما، ماهیتش با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت است.

رضایی تصریح کرد: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی ایران هستند و آنچه مردم را پشتوانه این انقلاب قرار داده، اعتقادات دینی، ‌مذهبی و اسلامی ایشان است و به همین دلیل انقلاب ما تداوم خواهد داشت.

امام جمعه آبپخش متذکر شد: خیلی از جوانان این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌های والای این انقلاب که حاکمیت الهی و اسلامی بر جامعه بود جان خویش را فدا کردند و این انقلاب هرگز با انقلاب‌های سیاسی و اقتصادی که در دیگر کشورهای جهان انجام می‌شود، قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول