اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور

کاشانی‌ها در برابر بابلی‌ها متوقف شدند

خبرگزاری فارس: در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کاشان در مقابل حریف خود تیم شهروند بابل با تساوی متوقف شد.

کاشانی‌ها در برابر بابلی‌ها متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در ادامه دیدارهای دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور، تیم فوتسال کاشان در سالن خالی از تماشاگر جهان پهلوان تختی این شهرستان مقابل میهمان خود تیم فوتسال شهروند بابل با نتیجه مساوی پنج بر پنج متوقف شد.

تیم فوتسال کاشان که در این بازی نیز به دلیل محرومیت، از حمایت تماشاگرانش محروم بود در نیمه نخست گل اول را دریافت کرد اما در ادامه با یک بازی سرعتی و روان موفق شد چهار بار دروازه حریف خود شهروند بابل را فرو بریزد و چندین بار توپ‌های کاشانی‌ها به تیر دروازه حریف برخورد کرد و راهی بیرون شد تا در پایان نیمه نخست نماینده کاشان با پیروزی چهار بر سه به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز دو تیم بارها روی دروازه یکدیگر خطرساز شدند تا اینکه تیم فوتسال شهروند بابل با استفاده از دو موقعیت خود دو مرتبه دروازه تیم فوتسال کاشان را باز کرد تا بازی باخته را با پیروزی پنج بر چهار عوض کند اما این پایان کار نبود و با انجام شش خطا توسط تیم فوتسال شهروند بابل، کاشانی‌ها را صاحب یک ضربه پنالتی کرد تا کاپیتان تیم فوتسال کاشان آن را تبدیل به گل پنجم و مساوی کند.

این دیدار با وجود بازی برتر تیم فوتسال کاشان با نتیجه مساوی پنج بر پنج به پایان رسید تا سهم هر یک از دو تیم یک امتیاز از این بازی باشد. 

گل‌های تیم فوتسال کاشان در این دیدار توسط محمدحسین منصوری‌نیک، محسن منتظمی، احمد نظری، علی تسلیمیان و مسعود حداد زده شد و گل‌های تیم شهروند بابل را سید محسن سادات‌تبار یک گل و وحید نیازی و رضا کاظمی هر کدام دو گل به ثمر رسانیدند.

دیدار دو تیم فوتسال کاشان و شهروند بابل به قضاوت سید محسن زواره‌ای، سید علی میرعبداللهی، علی کشانی و علی مرادیان  و در حضور مصطفی حاج محمد ناظر بازی و درودیان نماینده فدراسیون برگزار شد. 

دیدار رفت دو تیم فوتسال کاشان و شهروند بابل در سالن شهدای مخابرات شهر بابل با پیروزی هفت بر سه تیم شهروند بابل به پایان رسیده بود.

تیم فوتسال کاشان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پنج‌شنبه هفته آینده در کاشان از تیم نفت امیدیه پذیرایی می‌کند.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه اول این رقابت‌ها تیم شهرداری کاشان به همراه تیم‌های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، فردوسی مشهد، تأسیسات دریایی، شهروند بابل، اعتماد ایرانیان مشهد و هومن سازه ماهشهر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در گروه دوم نیز تیم‌های هیئت فوتبال اصفهان، برق شیراز، ماکوجوان آذربایجان، هیئت فوتبال فارس، هیئت فوتبال قزوین، صدرای شیراز، مقاومت تهران و مقاومت کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازیکنان تیم فوتسال کاشان را در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، سعید کشانی، محمدحسین منصوری‌نیک، علی تسلیمیان، احمد نظری، محسن منتظم، علی اصغر مدنی، امید مولایی، حامد جعفریان، ابوالفضل کریمی، مهرداد پارسا، تشکیل دادند.

پژمان جعفرخانی، مهدی آذربادگان، رسول اکبری، میران مهدی‌پور، جمال کامران، میثم باباتبارورزی، رضا کاظمی، اسحاق مطهری‌نژاد، رضا میرکریم‌پور، وحید نیازی‌تبار، سید محسن سادات‌تبار، جواد زراعتی، مجتبی حبیبیان و منصور محنت‌زاده نیز در ترکیب تیم شهروند بابل بازی می‌کنند.

انتهای پیام/2406/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول