اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:

بهترین عنوان فوتسال تبریز را کسب خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: با حفظ انسجام تیمی به برد دیگر اندیشیده و مقابل شهرداری ساوه چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب خواهیم کرد.

بهترین عنوان فوتسال تبریز را کسب خواهیم کرد

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز، روند صعودی داشته و مقابل تیم‌های راه ساری، فرش آرای مشهد و ارژن فارس سه پیروزی متوالی را کسب کرده است.

وی افزود: تیم دبیری در مقابل ارژن فارس بسیار خوب ظاهر شده و در همان نیمه اول با زدن سه گل پیروزی خود را حتمی کرده و در نیمه دوم آمار گل زده خود را افزایش داد.

دبیری بازی با تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور را سخت برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری ساوه نیز با وجود اینکه در نیمه دوم جدول قرار دارد، برای کسب امتیاز به تبریز آمده و غفلت بازیکنان ما و آسان شمردن حریف می‌تواند عواقب سختی برای تیم در پیش داشته و باید با برنامه برای به دست آوردن چهارمین برد متوالی تیم وارد میدان شد.

سرمربی تیم دبیری تصریح کرد: تیم دبیری با موفقیت‌های اخیر خود از رده ششم جدول تا مکان چهارم صعود کرده و در هفته‌های باقیمانده می‌تواند با پیشی گرفتن از تیم منصوری در رتبه سوم جدول جای گیرد و بهترین مقام فوتسال تبریز را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کند.

وی افزود: باشگاه دبیری تبریز برنامه سه ساله‌ای را تدوین کرده که به قهرمانی در ایران و حضور در باشگاه‌های آسیا و کسب افتخار در این رقابت‌ها ختم شده و در سال اول حضورش قرار گرفتن در بین سه تیم را مد نظر دارد.

دبیری گفت: در کنار بعد ورزش قهرمانی، باشگاه دبیری همچون سال‌های گذشته به استعدادیابی و پرورش بازیکنان نوجوان و جوان پرداخته و داشتن تیم‌های جوانان و امید دبیری در مسابقات کشوری نمایانگر همین اهداف باشگاه است.

تیم فوتسال دبیری تبریز با پیروزی پنج بر یک بر ارژن فارس 31 امتیازی شده و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

تیم دبیری روز جمعه آینده در تبریز میزبان شهرداری ساوه است.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول