اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از آیین افتتاح فاز 3 پالایشگاه آبادان توسط رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در آبادان برای افتتاح فاز 3 پالایشگاه این شهرستان با حواشی جالبی همراه بود.

حاشیه‌نگاری فارس از آیین افتتاح فاز 3 پالایشگاه آبادان توسط رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رئیس جمهور به همراه وزیر نفت و معاونان وزیر و مسئولان استانی و محلی عصر امروز به منظور افتتاح فاز سوم طرح بنزین‌سازی پالایشگاه آبادان وارد این شهرستان شد.

حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در آیین افتتاح این فاز با حواشی جالبی همراه بود.

ابتدا قرار بود برنامه سخنرانی رئیس جمهور از ساعت 13:30 دقیقه آغاز شود که با تاخیری 95 دقیقه‌ای بالاخره رئیس جمهور وارد سالن همایش‌های باشگاه گلستان شد.

یکی از نکات جالب این مراسم در جریان خوش‌آمدگویی مجری برنامه به حاضران و مهمانان رقم خورد و مجری غلامحسین الهام را به عنوان استاندار خوزستان معرفی و به وی خوش‌آمد گفت.

علیرضا ضیغمی، معاون وزیر نفت نیز پس از پایان سخنرانی خود به بیان خاطره‌ای از دوران انقلاب و حضورش در جزیره لاوان پرداخت.

پس از آن گروه سرود بسیج دانش‌آموزی آبادان به اجرای برنامه پرداختند که با استقبال حاضران مواجه شد.

اوج حواشی جالب توجه امروز زمان حضور رئیس جمهور برای سخنرانی بود و محمود احمدی‌نژاد با صحبت‌های جالب بارها تشویق حاضران را جلب کرد.

یکی از جالب‌ترین این اتفاقات زمانی بود که رئیس جمهور در خصوص اعتبار فاز دوم پالایشگاه آبادان از معاون وزیر نفت پرسید که ضیغمی در پاسخ، سرمایه‌گذاری دو میلیارد و 600 میلیون یورویی را پاسخ داد.

سپس رئیس جمهور در خصوص تبدیل این سرمایه‌گذاری از یورو به ریال گفت: من سرعت نور را می‌توانم محاسبه کنم اما نرخ دلار و یورو را نه.

*سعدون‌زاده یکی از نمایندگان مردم آبادان جوک معروف آبادانی در مورد اینکه پالایشگاه تا یک ساعت پیش نبود ولی الان هست را به احمدی نژاد یادآور شد که احمدی نژاد در پاسخ گفت: بله این حرف‌ها، آدم را یاد آن جوک می‌اندازد که یک فرد غربی خواست خالی ببندد، اما یک جوان آبادانی با زیرکی و گفتن جمله‌ای، موتور آن فرد غربی را پائین آورد.

در ادامه  سخنرانی رئیس جمهور در خصوص رفع مشکلات آبادان و اختصاص اعتبارات بیشتر و رفع مشکل بیکاری این منطقه با استقبال حاضرین مواجه شد.

انتهای پیام/72008/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول