اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرواز 34 کبوتر به نشان سی و چهارمین سالگرد انقلاب

شهرستان شیروان حال و هوای سال 57 به خود گرفت

خبرگزاری فارس: امروز مصادف با نخستین روز از دهه مبارک فجر، شهرستان شیروان حال و هوای سال 57 به خود گرفت.

شهرستان شیروان حال و هوای سال 57 به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، امروز همزمان با آغازین روز برنامه‌های دهه مبارک فجر باران گل، صدای ولوله و شادی در میدان انقلاب اسلامی شیروان، شور و شوق وصف ناشدنی 12 بهمن 57 را در اذهان زنده کرد.

34 کبوتر به یاد 34 سال گذر انقلاب با پرده برداری و گلباران ماکت تصویر حضرت امام خمینی (ره) و جایگاه وی به پرواز در آمدند.

امروز جوانان دانش آموز در جستجوی حلاوت 12 بهمن 57 بودند و خود این حلاوت را آفریدند و چشیدند.

آنها می‌گفتند اگر ما 12 بهمن سالروز ورود امام به میهن اسلامی را ندیدیم وصف شیرین آن را از پدرانمان می‌شنویم و احساس وجد و شادی و افتخار می‌کنیم و با شنیدن خاطره‌های 12 و 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی احساس دل گرمی و دل شادی می‌کنیم.

همچنین کودکان و جوانان و دانش آموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و سرود1357 نفره در فضای عطرآگین میدان انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناختند و گویی میراث دار شادی پدران خود از 12 بهمن 57 بودند.

به راستی یادآوری آن لحظه‌ها چقدر شیرین است. شیرینی که با تمام رگ و پوست و استخوان انسان احساس می‌شود و دوباره این احساس را زنده کردند.

سرود خمینی ای امام و ندای تکبیر از مؤذن‌های مساجد بلند می‌شد و بچه‌ها در میدان انقلاب اسلامی با بادکنک‌های رنگی و با دست نوشته‌هایی که در دست داشتند یک صدا با سرود هم‌نوا بودند تمام فضای میدان انقلاب اسلامی را نوای سرود خاطره آمیز خمینی ای امام در بر گرفته بود.

رژه خودروهای ادارات و نهادها و تاکسی‌ها، غبارروبی گلزار شهدا در نقاط روستایی، کاروان شادی دانش آموزان افتتاح نمایشگاه‌های عکس و کتاب و مطبوعات،جشن و سخنرانی در مدارس و ادارات، کارخانجات، مساجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی، نمایش فیلم، دیدار مسئولان با مردم، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری دعای توسل و کمیل، برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای دستی دانش آموزان، بازدید از سالمندان و بیماران در بیمارستان‌ها.... از نخستین برنامه‌های مهم در نخستین روز از دهه فجر بود.

انتهای پیام/63001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول