اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فراهان:

ملت ایران همچنان پاسدار خون شهدا هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار فراهان گفت: ملت ایران با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی همچنان محافظ ارزش‌های انقلاب و خون‌های پاک شهدا هستند.

ملت ایران همچنان پاسدار خون شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید مومنی ظهر امروز در مراسم گلباران قبور پاک و مطهر شهدای این شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: شهدا، سرمایه‌های معنوی جامعه و اسناد افتخار ایران اسلامی هستند که مردم و مسئولان باید همواره قدردان افتخارآفرینی‌های این عزیزان باشند.

وی تصریح کرد: شهدا چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار درخت انقلاب را آبیاری کرده و با خون خود نظام اسلامی را بیمه کردند.

فرماندار فراهان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ادامه داد: امروز ایران اسلامی هرچه دارد از برکت خون شهدا است و ملت ایران با درک این واقعیت مهم همچنان پاسدار ارزش‌های انقلاب و خون شهدا هستند.

مومنی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 65 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، قرائت زیارت عاشورا، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مسکونی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، تجمع بزرگ بانوان تشکل‌های مذهبی و فرهنگی، اجرای جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری همایش بیداری اسلامی، تجلیل از ورزشکاران، برگزاری مسابقات ورزشی و... بخشی از این برنامه‌ها است.

در این مراسم مسئولان ادارات شهرستان فراهان به همراه قشرهای مختلف مردم اعم از طلاب، پاسداران و بسیجیان، دانشجو، اصناف، کارمندان، اساتید، معلمان، کارکنان نیروهای نظامی، انتظامی، به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بر سر قبور آنها حضور پیدا کرده و این قبور را گلباران و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/87013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول