اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان:

1200 میلیارد ریال مطالبات معوقه در جنوب کرمان داریم

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: 1200 میلیارد ریال مطالبات معوقه در جنوب استان کرمان داریم.

1200 میلیارد ریال مطالبات معوقه در جنوب کرمان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدعلی خائف‌زاده در نخستین نشست توسعه همه جانبه جنوب کرمان اظهار داشت: بانک کشاورزی بر اساس رسالتی که بر عهده دارد یک بانک تخصصی است که در بخش کشاورزی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان منطقه استراتژیک با پتانسیل‌های عالی است، افزود: نخستین گام ما ایجاد گروه مطالعاتی توسط بانک کشاورزی جنوب کرمان برای شناسایی نقاط قوت منطقه است تا بر اساس این نقاط قوت حرکت کنیم.

 

خائف‌زاده با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی به گونه‌ای است که تمام زوایای که در یک شهرستان مد نظر است مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بانک کشاورزی برای رسیدن به ایده‌آل‌ها آماده است که 90 درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را انجام دهیم تاکنون برای 7 هزار و 800 نفر بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح مطالعاتی 75 درصد گوشت استان کرمان از منطقه جنوب کرمان تأمین می‌شود، اگر بتوانیم زیرساخت‌های این بخش را آماده کنیم با 4 هزار رأس دامی که در منطقه است فعالیت بیشتری در این راستا می‌توان انجام داد.

خائف‌زاده با بیان اینکه 1200 میلیارد ریال مطالبات معوقه در جنوب استان کرمان داریم، خاطرنشان کرد: کسانی که مطالبات خود را تعیین تکلیف کردند در جنوب کرمان 57 میلیارد ریال است که شش درصد جریمه بخشیده شده است و کارهای خوبی در این مدت انجام شده است.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: اراده‌ای که در این جمع برای رسیدن به اهداف بلند مدت در جنوب مد نظر است، ستودنی است و ما هم در این راستا هر کمک مالی بهره‌بردار بخواهد، برای ایجاد اشتغال تولید و حفظ اشتغال‌های موجود آماده هستیم.

انتهای پیام/80002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول