اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد اعلام کرد

26 فروردین آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: 26 فروردین‌ماه آغاز مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد است.

26 فروردین آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد از نام‌نویسی از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین خبر داد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه مسئولان باشد، افزود: همه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در امر خدمت‌رسانی باید انگیزه لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به وجود آورند.

فرماندار یزد با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده خاطرنشان کرد: مقدمات برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم شده و در سال آینده انتخابات شوراها نیز همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از 26 فروردین تا اول اردیبهشت به مدت یک هفته از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام به عمل خواهد آمد.

سیفی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقال میدان میوه و تره‌بار به محل جدید از 14 بهمن ماه اظهار داشت: خوشبختانه با همت مسئولان میدان جدید در چهار فاز طراحی شده که دو فاز آن به بهره‌برداری رسیده و با انجام قرعه‌کشی، غرفه‌ها به افراد تحویل داده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با این انتقال، مشکلات ترافیکی موجود در منطقه فعلی نیز حل شود.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول