اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

نقطه نظرات کارشناسی در بخش کشاورزی سمنان استفاده می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از نقطه نظرات کارشناسی در بخش کشاورزی استان سمنان استفاده می‏شود تا کارها بهتر پیش رود.

نقطه نظرات کارشناسی در بخش کشاورزی سمنان استفاده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با هدف تبادل اطلاعات و گسترش همکاری متقابل در راستای توسعه بخش کشاورزی، تعدادی از اعضای کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج مهندسین استان سمنان با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این دیدار گفت: در استان سمنان، انجام هر کار و ارائه ایده و نظری که منجر به خدمت به کشاورزان و بهره‏برداران و باعث توسعه بخش کشاورزی شود، مورد استقبال این سازمان قرار خواهد گرفت.

سیدمجید موسوی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از نقطه نظرات سازنده و کاربردی برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده خواهد کرد.

وی خواستار تداوم جلسات بین سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و بسیج مهندسین استان به صورت ماهانه شد و گفت: این جلسات باید با حضور مجموعه مسئولان دو بخش برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: باید با تعامل و همکاری دو طرفه و سازنده از نقطه نظرات کارشناسی استفاده شود.

موسوی با استقبال از موارد مطرح شده از سوی کارگروه خصوصاً رئیس سازمان بسیج مهندسین استان، آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان را برای همکاری متقابل اعلام کرد.

وی در بحث آمایش سرزمین گفت: در این موضوع، علاوه بر سازمان جهاد کشاورزی دستگاه‏های دیگر استان نیز دخیل هستند و پیگیری جدی بحث آمایش سرزمین از سوی سازمان بسیج مهندسین دارای ارزش و اهمیت است.

در این جلسه، از سوی دیگر مسئولان سازمان جهاد کشاورزی به مواردی مانند پتانسیل‏های بخش کشاورزی و وجود محصولات منحصر به فرد با ارزش از جمله پسته و...، امنیت غذایی، پوشش و هم‏گرایی بین بخش در کارها، رعایت الگوی کشت با توسعه باغ‏ها، اجرای طرح‏های مشترک تحقیقی با همکاری دانشگاه‏ها، اهمیت صنایع تبدیلی و تکمیلی، بهره‏برداری از اطلاعات موجود در استان و .... اشاره شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول