اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

ولایت فقیه علاج همه ضعف‌هاست / درمان اقتصاد به تبیین معنای ولایت بستگی دارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ولایت فقیه علاج همه ضعف‌هاست و اگر معنای ولایت برای مسلمانان به درستی مطرح شود، اقتصاد هم درمان خواهد شد.

ولایت فقیه علاج همه ضعف‌هاست / درمان اقتصاد به تبیین معنای ولایت بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، ظریفه پرویز صبح امروز در گردهمایی «عمل به منویات مقام معظم رهبری» که در گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی باید هوشیار بوده و با بررسی وضعیت زندگی خود، آن را به زندگی اسلامی نزدیک کند؛ چرا که به فرموده رهبر، تفکر بسیجی منشأ خیرات است.

وی افزود: امروز هدف دشمن، تخریب وحدت ملی و ایمان و اعتقادات ملت ایران اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی به سخنان رهبر در زمینه تجمل‌گرایی اشاره کرد و بیان داشت: اگر روحیه تجمل‌گرایی در جامعه ما رواج پیدا کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی کشور حل نمی‌شود و نیز گرایش به تجمل‌گرایی آسیب‌هایی را در زندگی به همراه دارد.

پرویز تصریح کرد: یکی از شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند تا سبک زندگی اسلامی را تغییر دهند، تحریم هوشمندانه است؛ زیرا تحریم‌ها موجب ضعف ایمان شده و آنگاه فرد دست به هر کاری می‌زند.

وی به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: قرآن، ایمان و عمل صالح را اصل می‌داند و تا زمانی که ایمان در دل‌ها وجود دارد، به دلیل عزت نفس هیچ‏گاه کار خطا انجام نمی‌دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: حکومتی که اسلام معرفی می‌کند، از دموکراسی‌های رایج دنیا مردمی‌تر است و با افکار و عقاید و نیازهای فکری مردم ارتباط دارد و در واقع، در آن حکومت در خدمت مردم است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول