اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:

با وجود قعرنشینی برابر الوند همدان بهترین بازی را انجام می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: با وجود اینکه در دور برگشت نتایج و امتیازات خوبی نگرفتیم و در پایین جدول هستیم اما برای کسب امتیاز به همدان آمدیم.

با وجود قعرنشینی برابر الوند همدان بهترین بازی را انجام می‌دهیم

ابوالفضل قدمیان در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بعد از تغییراتی که در کادر فنی داشتیم و بعد از حمید جعفری هدایت تیم شهرداری اراک به من سپرده شده و توانستیم از نظر روحی و روانی تیم را بهتر کنیم اما نتایج دلخواه هنوز به دست نیامده است.

وی افزود: تیم بسیار خوبی داریم و از نظر فنی مشکلی وجود ندارد و بازیکنان با تجربه بازی در لیگ برتر در ترکیب تیم هستند اما در چند بازی اخیر در دقایق پایانی و بر اثر اشتباهات داوری یا بی‌دقتی مهاجمان بازی‌ها را واگذار یا با مساوی تمام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در ادامه تصریح کرد: بعد از باخت خانگی برابر تیم ابومسلم مشهد در اراک از نظر روحی بازیکنان بسیار متزلزل بودند و به همین دلیل با تصمیم کادر فنی و حمایت مدیریت باشگاه دو روز زودتر به همدان آمدیم تا ضمن هم‌دمایی از نظر دمای هوای و ارتفاع بتوانیم در اردو روحیه بچه‌ها را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده روز دوشنبه یک جلسه تمرین کار با توپ و پرفشار در زمین چمن شهر لالجین و تمرین عرق‌گیری قبل بازی هم در ورزشگاه شهر مریانج انجام دادیم و بدون هیچ بازیکن محروم و مصدوم برای رویارویی با تیم خوب الوند همدان آماده هستیم.

قدمیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه داوری را در لیگ دسته اول فصل امسال چطور ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: در چند بازی اخیر با اشتباهات فاحش داوری بسیار متضرر شدیم، در بازی هفته قبل برابر ابومسلم در بازی خانگی کمک داور مسابقه 4 اشتباه فاحش داشت که باعث شد نیمکت و بازیکنان ما عصبی شوند و با اخراج سرپرست تیم بسیار عملکرد بدی داشت و با ارسال فیلم بازی اعتراض خود را به فدراسیون و دپارتمان و کمیته داوران اعلام کردیم.

وی یادآور شد: اگر مسئولان فوتبال کشور فکری به حال دوپینگ در لیگ‌های پایین‌تر نکنند قطعاً با مشکلات زیادی فوتبال ایران روبرو خواهد شد، مگر می‌شود بازیکنان یک تیم از دقیقه یک تا نود پرس کنند و بدونند اما هیچ فرقی با دقایق اولیه بازی نداشته باشند، شک نکنید این طبیعی نیست و ما هم فوتبال بازی کردیم و توان هر بازیکن را می‌شود فهمید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در پایان با بیان این که امتیازات در لیگ امسال بسیار نزدیک است و با دو برد، هر تیمی می‌تواند در جدول بالا یا پایین شود، خاطرنشان کرد: به بازیکنانم اعتقاد دارم و مطمئنم در این 9 هفته باقی مانده عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهند داشت و وضعیت بهتر خواهد شد.

تیم فوتبال شهرداری اراک در حال حاضر با کسب 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته اول قرار دارد و روز پنج شنبه 12 بهمن ماه ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف تیم رده دومی الوند این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول