اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی:

فعالیت باشگاه شهرداری اراک موجب نشاط در شهر شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: راه‌اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر، یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در امر حمایت از ورزش و ورزشکاران است که این حرکت اقدامی ارزنده و قابل تقدیر است.

فعالیت باشگاه شهرداری اراک موجب نشاط در شهر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی ظهر امروز در نشست با شهردار اراک در راستای اهداف کمیته اسپانسرینگ مبنی بر تعامل با دستگاه‌های اجرایی گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان تحت حمایت‌‌های مادی و معنوی قرار گرفتند که این مسئله موجب رشد و درخشش این رشته‌ها در عرصه‌های مختلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت شهرداری از تیم فوتبال موجب افزایش نشاط و انگیزه در بین جوانان و فوتبال‌دوستان شده که امیدواریم تیم شهرداری بتواند با کسب نتایج درخشان پاسخ خوبی به این اعتماد بدهد.

ملکی افزود: در حال حاضر باشگاه‌ فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک رشته‌های مختلفی مانند هاکی، سپک‌تاکرا، تنیس روی میز، فوتبال و رشته‌های دیگر را زیر پوشش دارد که خوشبختانه ورزشکاران این رشته‌ها توانسته‌اند با کسب عناوین مختلف در میادین ورزشی افتخارات بزرگی برای استان و کشور کسب کنند.

وی پیرامون نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش شهرها اظهار داشت: معتقدیم که توسعه و ترویج ورزش توسط شهرداری‌ها و دولت به نشاط و شادابی در محلات کمک می‌کند.

ملکی تاکید کرد: ایجاد نگرش سلامت محور در افراد نیازمند مشارکت همه نهادهای مسئول در شهرها است.

وی همچنین در خصوص تعیین وضعیت زمین‌های با کاربری ورزشی نیز تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر یک تیم کارشناسی از اداره کل ورزش وجوانان و همچنین شهرداری تشکیل شود می‌توان  هرچه سریع‌تر وضعیت این زمین‌ها را برای توسعه فضاهای ورزشی استان فراهم ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در سراسر شهر اراک  زمین‌های زیادی با کاربری ورزشی وجود دارد که باید با همکاری شهرداری تعیین تکلیف شود و فضاهای ورزشی خوبی را برای استفاده مردم مهیا ساخت.

شهردار اراک نیز حمایت از ورزش را جزءبرنامه های کاری شهرداری دانست و گفت: ورزش موجب نشاط و سلامتی در جامعه می‌شود و دستگاه‌های مختلف باید به امر ورزش توجه کافی داشته باشند وشهرداری نیز در این راستا قدم‌های بزرگی در امر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته است.

حسن قربانی افزود: شهرداری اراک برای حمایت از ورزش و ورزشکاران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه بدون افراد با روحیه و بانشاط ممکن نیست، اظهار داشت: جامعه سالم و پویا نیاز به افراد بانشاط دارد که ورزش می‌تواند در سلامتی روحی و روانی جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

در این دیدار که  معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی و مسئول کمیته اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند درباره توسعه ورزش در استان و کاربری زمین‌های ورزشی سطح شهر اراک بحث وگفتگو شد شهردار اراک با اعلام آمادگی برای همکاری اعلام کرد که حفظ زمین‌های ورزشی از الویت‌های شهرداری است.

انتهای پیام/87002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول