اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی الوند همدان:

برای شکست نفت هم قسم شده‌ایم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی الوند همدان گفت: بازی سختی را برابر نفت ‌مسجد سلیمان خواهیم داشت ولی برای شکست این تیم هم‌قسم‌ شده‌ایم.

برای شکست نفت هم قسم شده‌ایم

هادی‌ بلوری‌نوین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان درباره شرایط باشگاه الوند اظهار داشت: با توجه به تمرینات مداوم و فشرده، تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و تمام بازیکنان چه از نظر آمادگی جسمانی و چه از لحاظ روحی و روانی کاملاً آماده هستند.

وی افزود: هیچ کمبود خاصی نداریم و در طول هفته تمرینات الوند به طور منظم و با هر شرایطی که بود برگزار شده است.

بازیکن بومی الوند همدان درباره بازی این هفته برابر نفت مسجد سلیمان گفت: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت است و اصلاً بازی آسان وجود ندارد فرقی نمی‌کند با تیم بالای جدول بازی دارید یا تیم انتهای جدولی، چون همه تیم‌ها در لیگ دسته اول دونده و جنگنده هستند و این تعصب است که در این لیگ حرف اول را می‌زند، نفت هم در جدول جایگاه خوبی دارد و نشان داده که از تیم‌های بسیار خوب گروه ما است.

وی گفت: این تیم در نیم فصل اول هم ما را در همدان متوقف کرد و ما قطعاً کار سختی را در مسجد سلیمان خواهیم داشت اما برای تیمی که به صعود فکر می‌کند فرقی ندارد با چه تیمی و در کجا بازی می‌کند، ما از همه بازی‌ها امتیاز کامل را می‌خواهیم و برای این بازی همه هم‌قسم شده‌ایم که نفت را شکست دهیم.

بلوری درباره 10 هفته باقی مانده لیگ دسته اول بیان کرد: در دور برگشت لیگ یک تمام تیم‌ها می‌توانند مدعی باشند و شرایط برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی و صعود هستند بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه با تدابیری که کادر فنی اندیشیده‌ قطعاً در گروه یک این مسابقات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، اظهار داشت: هر بازی در نیم فصل دوم حکم یک جنگ و فینال شش امتیازی را برای تمام تیم‌ها خواهد داشت ولی من این قول را به مردم همدان می‌دهم که الوندی‌ها چیزی کم نخواهند گذاشت و با تمام توان به مصاف حریفان خود می‌روند.

بازیکن بومی تیم الوند در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه تا چه میزان از قرارداد خود را دریافت کرده است؟ بیان داشت: ما تا به این لحظه 45 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم که این رقم در مقایسه با تیم‌های لیگ یکی قابل توجه است.

وی درباره احتمال لیگ برتری شدن الوند همدان گفت: همه چیز دست خدا است ما تلاش خود را می‌کنیم و بقیه را به او واگذار می‌کنیم همه ما این شعر را شنیده‌ایم که « تا نباشد میل رب، برگی نیفتد از درخت» پس اگر خدا بخواهد و مردم و مسئولین همه ما را کمک کنند قطعاً الوند را لیگ برتری خواهیم کرد.

تا پایان هفته شانزدهم از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال الوند همدان با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارد و پنجشنبه پنجم بهمن ساعت 14:15 الوند برابر تیم نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول