اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تودشک:

خسارت‌های شهرداری برای نبودن مدیریت واحد شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار تودشک گفت: مدیریت واحد شهری آن چیزی است که ما به آن نیاز داریم و خسارت‌هایی که در طول چند سال اخیر به شهرداری وارد شده بیشر در اثر عدم وجود مدیریت واحد شهری است.

خسارت‌های شهرداری برای نبودن مدیریت واحد شهری است

رسول یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اگر مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد دیگر زیان‌های ناشی از نبودن مدیریت واحد شهری پیش نخواهد آمد، زیرا ابتدا برنامه‌های زیربنایی را اجرا می‌کند و سپس به برنامه‌های دیگر می‌پردازد و شوراهای استان پیگیر برای تحقق این امر هستند.

وی اظهار کرد: شهر تودشک چون در مسیر ترانزیت قرار دارد دارای استعداد تولیدی است و به لحاظ کاهش هزینه‌ها، امکانات بیشتر و آب و هوای مناسب‌تر و برخورداری از معافیت‌های مالیاتی اگر سرمایه‌گزار در تودشک فعالیت کند، نتیجه مطلوبی را دریافت می‌کند.

شهردار تودشک  تصریح کرد: ما از چند سال پیش حرکت‌های خوبی در زمینه تبدیل شدن به نهادهای فرهنگی اجتماعی داشتیم و با تشکیل کانون بانوان، گام‌های مفیدی را در این زمینه برداشته‌ایم.

وی در پایان در مورد طرح‌هایی که در دولت دهم انجام داده‌اند به زیرسازی بلوار رسالت، جدول آسفالت، اجرای روپوش بلوار امام رضا به طول شش کیلومتر با روشنایی و لوله کشی فضای سبز اشاره کرد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول