اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص):

دشمنان می‌خواهند ایران الگویی برای سایر کشورها نباشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند با تفرقه‌اندازی از الگو شدن ایران برای سایر کشورها جلوگیری کنند.

دشمنان می‌خواهند ایران الگویی برای سایر کشورها نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نعمت‌ها برای انسان یا ظاهری هستند یا باطنی؛ چه بسا که انسان نمی‌تواند بسیاری از نعمت‌های ظاهری را که خداوند عنایت فرموده را ببیند.

گودرزی با اشاره به نعمت‌های الهی از دیدگاه قران، این نعمت‌ها را دو گروه عنوان کرد و بیان داشت: در قران کریم به نعمت‌های با منت و بدون منت اشاره شده و در نعمت بدون منت، نعمت‌دهنده آن‌را بدون هیچ چشم‌داشتی به نعمت گیرنده می‌دهد.

وی ادامه داد: در نعمت‌های با منت که نعمت‌های ویژه و عظیم است، نعمت‌دهنده نعمت‌های خود را به رخ نعمت‌گیرنده می‌کشد.

وی نعمت ذات مقدس خداوندی برای بندگان، نعمت وجود انبیاء، نعمت وجود هدایت، نعمت وجود امامت و نعمت قران و اهل بیت(ع) را نعمت‌های با منت توصیف کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام به‌دلیل اینکه نتوانسته‌اند بین مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی تفرقه بیندازند، می‌خواهند با جدا کردن قران و اهل بیت(ع) از یکدیگر، بین مسلمانان تفرقه بیندازند تا ایران اسلامی الگویی برای سایر کشورها نباشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی ملکی، امام جمعه شهرستان قصرشیرین نیز طی سخنانی ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: در جهان کشوری وجود ندارد که در آن اسلام ناب محمدی اجرا شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تنها کشوری است که با اجرای دستورات الهی، با ظلم و کفر مقابله می‌کند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول