اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت نماینده کهگیلویه از دیدار امروز مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب

بزرگواری: مهم‌ترین دغدغه رهبری اتحاد جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در همه ادوار و به‌ خصوص برهه کنونی اتحاد جهان اسلام است.

بزرگواری: مهم‌ترین دغدغه رهبری اتحاد جهان اسلام است

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری لحظاتی پس از دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک اعیاد ربیع و فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: بزرگترین توفیق در طول هر سال برای ما مسئولان زیارت مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این دیدار آن‌چه که دغدغه اصلی معظم‌له بود و بیش از هر چیزی نسبت به آن تأکید داشتند وحدت میان مسلمین و رسیدن به امت واحده اسلامی بود.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان این‌که رهبری انقلاب غم‌خوار ملل اسلامی دربند استکبار و حکومت‌های مستبد و خودکامه است، عنوان کرد: به وضوح می‌توان در نحوه بیان جملات رهبری در ارتباط با مردم کشورهای اسلامی همچون یمن و بحرین و عربستان به دلسوزی برای مردم مسلمان دربند آن کشورها و دردی که اکنون تحمل می‌کنند، پی برد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبری به اختلافات دشمن ساخته نیز اشاره کردند و بیشتر اختلافات کنونی در میان امت اسلامی را ساخته دست استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل دانستند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در خانه ملت به تحلیل صحیح و تیزبینانه رهبری در ارتباط با اهداف دشمن در ایجاد اختلاف میان صفوف مسلمانان اشاره کرد و گفت: بر اساس تحلیل رهبری معظم انقلاب همه هدف آن‌ها کمک به رژیم غاصب صهیونیستی برای بقای این جرثومه فساد در دل کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/2571/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول