اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز الگوی همه جهان است گفت: بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از این انقلاب به مبارزه علیه ستمگران برخاستند.

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی صبح امروز در حاشیه نواختن زنگ مدارس در این شهرستان اظهار داشت: اتحاد و همدلی ملت ایران در تمامی برهه‌ها توانسته آنان را به پیروزی برساند.

وی ادامه داد: این اتحاد و همدلی نیز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشته و تاکنون توانسته ادامه داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه مردم برای رسیدن به این انقلاب فداکاری‌های بسیاری را کردند افزود: ملت ایران برای اینکه بتوانند به این انقلاب دست پیدا کنند،‌ جوانان بسیاری را تقدیم این انقلاب کردند و با از خودگذشتگی و مقابله جدی با ستمگران موفق شدند کشور را از دست بیگانگان و خودفروختگان نجات دهند.

حدادی تأکید کرد: کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای حتی کوچکترین کالاها به کشورهایی دیگر محتاج بود و هیچ اراده‌ای از خود نداشت. تمام تصمیمات مهم کشور را کشورهای دیگر می‌گرفتند و سرنوشت کشور به دست انسان‌های بیگانه بود که تنها منافع خود را در نظر می‌گرفتند.

این مقام مسئول گفت: اما ملت ایران به رهبری خمینی کبیر به پا خاستند و با مبارزه با رژیم گذشته کشور را از دست ظلم و ستم بیگانگان نجات دادند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ملت ایران با اطاعت از فرامین رهبری و با اهدای خون خود موفق شدند به پیروزی برسند و امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورها رقابت کند.

حدادی دستیابی ایران به علوم مختلف، فناوری‌های جدید و دانش روز را مرهون خون هزاران شهیدی دانست که در زمان انقلاب با جانفشانی در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن دهه فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب تأکید کرد: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نیز یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان باید باشد.

حدادی گفت: نسل امروز نیز باید راه شهدای انقلاب و رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داده و اجازه ندهد که ترفندهای دشمنان مانع از پیشرفت و توسعه کشور شود.

به گفته فرماندار ساوجبلاغ در ایام‌الله دهه فجر بیش از 400 برنامه فرهنگی هنری در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول