اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

رسالت ما انتقال صحیح مفاهیم انقلاب به نسل چهارم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در این برهه از زمان مسئولان رسالت سنگینی بر عهده دارند و آن انتقال صحیح مفاهیم انقلاب به نسل چهارم است.

رسالت ما انتقال صحیح مفاهیم انقلاب به نسل چهارم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان نمونه حدیث با بیان اینکه وظیفه نسل اول و دوم تکمیل نشده است، اظهار داشت: آینده انقلاب در دست نسل چهارم است و در آینده با به دست گرفتن سکان مملکت و تربیت نیکو فرزندان خود این انقلاب را بیمه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اطاعت از رهبری است و در دنیا مفتخریم کشوری داریم که ولی فقیه آن توانسته کشتی انقلاب را در گرداب‎های پرتلاطم به سلامت به ساحل برساند.

پرآور ادامه داد: برغم همه توطئه‎ها و دسیسه‎های استکبار در اوایل انقلاب در قالب ترور، اختلافات قومی، تحمیل جنگ و محاصره اقتصادی برای سقوط انقلاب اسلامی، با حمایت خدا، وجود رهبری اندیشمند و حمایت مردم از رهبری، انقلاب اسلامی گردنه‎های خطرناک را پشت سر گذاشت و امروز با بالندگی و شکوه دارد راه خود را ادامه می‎دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: این نشان می‏دهد خون پاک شهدا تا رسانیدن انقلاب به دست صاحب اصلیش پای آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: بسیاری از انقلاب‎ها و نظام‎ها در طول تاریخ به ثمر رسیدند و می‎رسند اما نتوانسته‎اند دوام چندانی داشته باشند اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و همراهی همیشگی مردم 34 سال است که در جهان می‎درخشد.

خلیل رضایی افزود: هر انقلابی رویش و ریزشی دارد و روش این انقلاب نیز جوانان هستند و این انقلاب امانت و هدیه‎ای الهی است که باید تا پای جان از آن دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: هر روز این انقلاب با شکوه و جلال بیشتر در عرصه‎های ملی و بین‎المللی برکات خود را ظاهر می‎کند و بیداری اسلامی یکی از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‎رود.

رضایی بیان کرد: باید تلاش کنیم در دهه مبارک فجر گوشه‎ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه ریزش بی‎سوادی یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است، گفت: پیش از انقلاب فقط 39 درصد مردم استان بوشهر باسواد بودند در حالی که امروز بیش از 95 درصد مردم استان به سواد دست یافته‎اند.

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب فاصله باسوادی بین مرد و زن در استان بوشهر 29 درصد بود که امروز این رقم به دو درصد رسیده است.

در این آیین زنگ انقلاب به صدا درآمد و مسئولان و دانش‎آموزان شاخه‌های گل نثار تمثال امام راحل کردند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول