اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان:

وحدت مسلمانان زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه وحدت در جامعه اسلامی گفت: وحدت مردم ایران اسلامی زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت را فراهم کرد.

وحدت مسلمانان زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج‌حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مجتمع امام خمینی سنندج اظهار کرد: مردم کشور ما با همدلی و وحدت خود و به فرمان بنیان‌گذار نظام اسلامی در برابر رژیم طاغوت ایستادند و زمینه پیروزی این انقلاب را فراهم کردند.

وی امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و همدلی مردم دانست و افزود: امنیت از مؤلفه‌های توسعه است و بدون آن شاخص‌های توسعه ارتقا نخواهد یافت.

وی کردستان را یکی از استان‌های امن کشور خواند و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و با حمایت‌های مسئولان کشوری امروز این استان در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه قبل از پیرزی انقلاب اسلامی ایران تنها 9 کتابخانه در استان وجود داشت، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون این استان دارای 38 واحد کتابخانه است.

حسن‌زاده یادآور شد: وجود 38 واحد دانشکده، 2 هزار و 307 تخت در بیمارستان‌ها، تحصیل 85 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی و رشد باسوادی در این استان بیانگر خدمات انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروز یک‌هزار و 683 روستای کردستان دارای برق هستند، بیان کرد: این امر نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در این استان میسر شده چرا که قبل از انقلاب اسلامی تنها 9 روستای استان برق‌دار بودند.

وی اضافه کرد: گازرسانی 573 روستای استان کردستان، ضریب نفوذ 32 درصدی تلفن همراه و بهره‌برداری از 6 سد در استان همگی بیانگر خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: نظام سلطه امروز به دنبال ایجاد تفرقه و مانع شدن توسعه ایران اسلامی است و تنها با حمایت خود مردم می‌توان جلوی سلطه استکبار و توطئه‌های شوم آنها را گرفت.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه استکبار مخالف دستیابی ما به انرژی هسته‌ای نیست، گفت: استکبار نگران آن است که ایران بتواند از حق و حقوق خود دفاع کند.

وی در پایان تحصیل علم و دانش دانش‌آموزان را خواستار شد و گفت: دانش‌آموزان با کسب علم و دانش می‌توانند زمینه پیشرفت خود و جامعه خود را مهیا کنند.

انتهای پیام/79007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول