اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی دشتستان خبر داد

گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس جهادکشاورزی دشتستان از گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد.

گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین قیصری صبح امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین اراضی کشاورزی در سطح استان است و قطب کشاورزی محسوب می‌شود.

وی افزود: تلاش برای حمایت از کشاورزان در دستور کار این مدیریت قرار دارد و با همه توان در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان با تقدیر از حسن توجه نماینده دشتستان به بخش کشاورزی و دامپروری و تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: کشاورزان زحمات زیادی می‌کشند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

قیصری با اشاره به سال تولید ملی تصریح کرد: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید از تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف کشاورزی حمایت کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی کشاورزی در منطقه باشیم.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان با اشاره به وضعیت تولید خرما در دشتستان گفت: وضعیت تولید خرما در دشتستان در چند سال اخیر مطلوب بوده و همواره بیشترین میزان تولید خرمای استان در اختیار دشتستان بوده است.

وی از گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد و افزود: این امر سبب می‌شود که خرما با کیفیت بهتر و مناسب‌تری به دست مشتری برسد و این امر در رونق بازار خرما بسیار اثرگذار است و از مسئولان انتظار داریم در تقویت صنایع بسته‌بندی خرما تلاش گسترده‌تری داشته باشند.

قیصری ضمن ارائه گزارش از روندکاری و فعالیت‌های صورت‌گرفته در ماه‌های اخیر، تعدادی از مشکلات موجود بر سر راه پیشرفت و دسترسی سریعتر به اهداف اداره را بیان کرده و از نماینده مردم در مجلس به‌واسطه ارتباط و دسترسی راحت‌تر به نهادهای مرکز کشور درخواست پیگیری برای حل آن‌ها در سطح کلان شد.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول