اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی ستاد جشنواره زمستانی همدان:

همدان، میزبان نادرترین رخداد ورزشی ایران بود

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی ستاد جشنواره زمستانی همدان گفت: در جشنواره زمستانی همدان شاهد نادرترین اتفاق فرهنگی کشور بودیم و این حرکت نشان از همبستگی و تعامل تنگاتنگ مسئولان این استان بود تا نام همدان در ورزش کشور ماندگار شود.

همدان، میزبان نادرترین رخداد ورزشی ایران بود

سید کوروش مجتبوی در آخرین روز برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: نامگذاری شعار ورزش، گردشگری، همبستگی برای ششمین جشنواره زمستانی همدان به این دلیل بود که نسبت به ارزش‌های ورزش و گردشگری در کنار همبستگی ملت‌ها توجه ویژه شود و انصافاً مسئولان و مردم همدان برای برگزاری عالی این جشنواره سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: از نخستین حضور المپیکی‌های ایران بیش از 65 سال گذشته و در طول این مدت برخی از قهرمانان المپیکی و خانواده‌های آنها در انتظار بودند که از سوی مردم حرمت ویژه‌ای صورت گیرد که سرانجام همدان توانست با درایت خوب مدیران خودش این افتخار را به نام همدان و مردم خونگرم و با فرهنگ این خطه ثبت و ضبط کند.

معاون ورزشی ستاد جشنواره زمستانی همدان در ادامه اضافه کرد: معرفی شدن همدان به عنوان پایلوت ورزش‌های زمستانی در کشور و داشتن ساختار‌های بسیار مناسب و منحصر به فرد باعث شد تا نگاه ویژه‌ای از سوی اهالی ورزش به خود جلب کند.

وی تصریح کرد: خرسندی و زنده شدن روحیه و نشاط در چهره تک تک قهرمانان و مدال‌آوران المپیکی ادوار مختلف مهم‌ترین دستاورد ششمین جشنواره زمستانی همدان بود تا نام این شهر و استان برای همیشه در ذهن و فکر خانواده این افتخار‏آفرینان ثبت شود.

مجتبوی با اشاره به اینکه همدان الگوی نمونه طرح تجلیل از قهرمانان از سوی شورای المپیک قرار گرفت یادآور شد: جشنواره زمستانی همدان توانست با رعایت استانداردهای مورد توجه شورای المپیک شرایط بین‌المللی پیدا کند و طرح همبستگی که مورد تصویب کمیته ملی المپیک قرار گرفته را به خوبی اجرایی کرد.

وی که به عنوان نماینده این کمیته در جشنواره زمستانی همدان حضور داشت خاطرنشان کرد: در پایان باید از تمام مسئولان و مردم خوب و فهیم همدان تشکر و قدردانی بکنم و اگر تامل و همکاری‌های بسیار دلگرم کننده آزاد استاندار، ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی و افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمام زحمت کشان همدانی نبود این اتفاق نادر و ماندگار در همدان صورت نمی‌گرفت و این در سابقه ورزشی بنده به عنوان یک سند افتخار ثبت خواهد شد.

ششمین جشنواره زمستانی همدان که از پنجم بهمن در این دیار کلید خورده بود با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین 29 تن از سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، در جریان بود شامگاه سه شنبه دهم بهمن ماه هم‌زمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع) به کار خود پایان داد. 

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول