اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان پیشکسوت المپیک:

تجلیل از خانواد‌ه‌های قهرمانان المپیک قشنگ‌ترین خاطره ورزشی من شد

خبرگزاری فارس: قهرمان پیشکسوت المپیک گفت: با توجه به اینکه در این مراسم قهرمانان و پیشکسوتان المپیکی با خانواده حضور یافتند، قشنگ‌ترین خاطره ورزشی من است.

تجلیل از خانواد‌ه‌های قهرمانان المپیک قشنگ‌ترین خاطره ورزشی من شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد نصیری از سن 19 سالگی وارد میادین ورزشی شد و از سال 1963 تا اوایل انقلاب وزنه برداری کرد.

وی مدال‌های ملی، جهانی و المپیک زیادی کسب کرد و 16 سال روی سکوی قهرمانی جهان و المپیک پرچم ایران را روی سکو برد.

محمد نصیری امروز در حاشیه تجلیل از قهرمانان المپیکی در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان المپیکی و خانواده‌ها یکی از بهترین و زیباترین برنامه‌های ورزشی بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این مراسم قهرمانان و پیشکسوتان المپیکی با خانواده حضور یافتند، قشنگ‌ترین خاطره ورزشی من است.

این اسطوره‌ وزنه‌برداری کشورمان یادآور شد: بنده بسیاری از خانواده‌های قهرمانان المپیکی را ندیده بودم، اما این سفر موجب شد که خاطره ورزشی من تکرار شده و با خانواده‌های آنها نیز آشنا شوم.

وی با اشاره تاکنون زیاد به همدان سفر کردم، افزود: در مسابقات کشوری، مسابقات انتخابی المپیک و جهانی زیاد به همدان آمدم اما پس از پیروزی انقلاب نخستین بار است که به همدان می‌آیم.

نصیری تصریح کرد: همدان بسیار شهر زیبایی است به طوری که پس از سال‌ها ندیدن این شهر بسیار بزرگ شده و زیبایی‌های آن دوچندان شده است.

وی غار علیصدر همدان را عظمت خداوند در دل زمین عنوان کرد و گفت: همدان شهر تاریخی با جاذبه‌هایی خاص است که حضور در این شهر لذت ویژه‌ای به ما بخشید.

این پیشکسوت وزنه‌برداری یادآور شد: با وجود اینکه کشورهای بسیاری سفر کردم، اما چنین غاری در جهان ندیده‌ام به طوری که که زیبایی خاص آن، شادی من را چند برابر کرد.

وی خطاب به نوجوانان و جوانان تأکید کرد: احترام به بزرگترها را سرلوحه خود قرار دهند، تا بتوانند با پشتوانه افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول