اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده 2 مدال نقره کشتی المپیک:

نام همدان در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد

خبرگزاری فارس: دارنده مدال‌های نقره کشتی المپیک گفت: تجلیل همدان از قهرمانان المپیکی موجب شد تا برای همیشه نام همدان در ذهن مدال‌آوران و ورزش ایران جاودانه شود.

نام همدان در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد

عسکری محمدیان در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: یک مدال‌آور یا قهرمان ورزشی بعد از کسب عنوانی که به دست می‌آورد زیادی نیازی به حمایت مالی و مادی احساس نمی‌کند بلکه نیازمند توجه و ارزشگذاری مردم و مسئولان هستند.

وی  با بین اینکه همدانی‌ها در میهمان‌نوازی سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: احساس قدرشناسی در کشور ما در سال‌های اخیر کمرنگ شده و قهرمانان ملی تا یک ماه بعد از کسب عنوان برای مسئولان عزیز و قابل دیدن هستند بعد از آن مهجور و به نوعی خانه نشین می‌شوند اما برای نخستین بار در همدان اتفاق خوب مبارکی رخ داد که امیدواریم همیشه تداوم داشته باشد.

دارنده مدال‌های نقره کشتی 1988 سئول و 1992 بارسلون اضافه کرد: حضور خانواده المپیکی‌ها هم در یک جا و آشنا شدن با هم، تأثیر خوبی در روحیه قهرمانان دارد و باعث می‌شود تا از این به‌ بعد از حال هم بیشتر با خبر باشیم و دلتنگی‌هایی که شاید برای قهرمانان قدیمی اتفاق بیافتد برطرف شود.

وی یادآور شد: هم‌زمانی این مراسم با جشنواره زمستانی همدان بسیار خوب و جالب بود و دیدن اماکن تاریخی و گردشگری همدان دارای جذابیت‌های خاصی بود.

محمدی ابراز داشت: بنده بارها برای انجام مسابقات به همدان سفر کرده بودم اما اصلاً از این همه جاذبه دیدنی همدان خبر نداشتم.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان و مردم خونگرم همدان بسیار تشکر می‌کنم که در طول چهار روز اقامت ما در این شهر نهایت لطف را به قهرمانان المپیکی داشتند و حس میهمان نوازی را به معنای واقعی در همدان لمس کردیم و امیدوارم اهالی ورزش ایران، برای دلجویی افتخارآفرینان حداقل سالی یک بار چنین برنامه‌ای را انجام دهند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان که از پنجم بهمن در این دیار کلید خورد ه بود با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین 29 تن از سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، در جریان بود عصر سه شنبه دهم بهمن ماه در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع) به کار خود پایان داد. 

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول