اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازارچه تعاون روستایی یاسوج رایگان به کشاورزان داده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌برای کاهش نقش واسطه‌ها و افزایش سود کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش تصمیم گرفتیم در ایام پایانی سال غرفه‌های بازارچه این سازمان در یاسوج را رایگان به کشاورزان بدهیم.

بازارچه تعاون روستایی یاسوج رایگان به کشاورزان داده می‌شود

جهان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بازارچه تعاون روستایی در گلستان 10 یاسوج ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به سامان گرفتن بازار در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که تاکنون از همه این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سازمان همواره برای افزایش قدرت چانه‌زنی و سوددهی بیشتر کشاورزان و تولیدکنندگان تلاش کرده است، افزود: تصمیم گرفتیم برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان مرتبط با بخش کشاورزی در این استان از تاریخ 15 بهمن تا 15 اسفند - ایام پایانی سال- غرفه‌‌هایی از این بازارچه را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی گفت: در این مدت هیچ هزینه‌ای را از کشاورزان و تولیدکنندگان نمی‌گیریم تا بتوانند در این مدت با استفاده از این فرصت محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند.

رستمی ادامه داد: چنانچه تولیدکننده‌ یا کشاورزی قصد داشته باشد برای مدت یک‌سال از این غرفه‌ها به منظور فروش مستقیم محصولات خود در طول سال استفاده کند، از یک تا 2 ماه نیز به او تخفیف داده می‌شود.

 

                                          تصویری از بازارچه تعاون روستایی یاسوج

 

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد این اقدام را برای کاهش نقش واسطه‌ها بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: کشاورزان همواره از زحمت زیاد و سود کم می‌نالند و واقعا هم حق دارند ولی این فرصت مناسبی است تا کشاورزان بدون فروش محصولات خود به واسطه با قیمت پایین، به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت معقول و مناسب محصولات خود را به مردم بفروشند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از آمادگی این سازمان برای توزیع برنج به صورت منظم و عادلانه در بازارچه تعاون روستایی گلستان 10 یاسوج خبر داد و گفت: ‌آمادگی کامل برای فروش کالاهای ضروری مردم از جمله برنج و مرغ در این بازارچه وجود دارد که انتظار داریم سازمان صنعت و معدن از این ظرفیت مهم برای دسترسی آسان مردم به کالای برنج با قیمت مناسب و نظارت مستمر استفاده کند. 

                           بازارچه تعاون روستایی یاسوج- توزیع مرغ و گوشت قرمز

رستمی از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش خواست تا به منظور سود بیشتر، افزایش نقش خود در بازار و همچنین تعدیل قیمت‌ها با حذف نقش واسطه‌ها برای در اختیار گرفتن غرفه‌های بازارچه تعاون روستایی به این سازمان مراجعه کنند.

وی عملکرد کنونی بازارچه تعاون روستایی مرکز استان را در قیمت مناسب و توزیع منظم و عادلانه برخی اجناس از جمله مرغ، برنج، گوشت قرمز، روغن و برخی کالاهای دیگر را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: اجناس در این بازارچه زیر قیمت بازار توزیع می‌شوند.

انتهای پیام/82005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول