اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات

برگزیدگان پیامکی «9 دی» در شمیرانات معرفی شدند

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، مسابقه پیامکی «9 دی» در شمیرانات نفرات برگزیده خود را شناخت.

برگزیدگان پیامکی «9 دی» در شمیرانات معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: 9 دی روزی حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت‏الاسلام ناصر وکیلی ادامه داد: امت اسلامی ایران بارها و بارها رشد بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف زمانی ثابت کرده و نشان داده‏اند‏ که در هر زمان نیاز باشد، با حضور خود در صحنه برای دفاع از نظام‏ اسلامی آماده هستند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات نیز در اقدامی فرهنگی، نسبت به برگزاری مسابقه پیامکی 9 دی اقدام کرد.

وکیلی اضافه کرد: بدین ترتیب، اداره ارشاد شمیرانات اسامی برندگان مسابقه پیامکی حماسه 9 دی را امروز اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات افزود: بر پایه این گزارش، واحد فرهنگی این اداره به پنج نفر به قید قرعه از بین کسانی که بهترین جمله را در رابطه با حماسه عظیم 9 دی پیامک کرده بودند، جوایزی اختصاص داده است.

وکیلی بیان کرد: برندگان مسابقه می‏توانند برای دریافت هدایای نقدی خود در ساعت اداری به واحد فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات به نشانی انتهای بزرگ‏راه حکیم- میدان المپیک- جنب مسجد جامع ‏المهدی‏(عج)- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات مراجعه کنند.

وی یادآور شد: «مهدی معرب»، «محمدعلی فتوحی»، «علی‏اکبر سجادی»، «فرحناز خش» و «راحله جعفری» برندگان این مسابقه فرهنگی پیامکی هستند.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول