اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-64

مسابقات قرآن روستائیان و عشایر سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از برگزاری مسابقات قرآن کریم به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه روستائیان و عشایر این استان خبر داد.

مسابقات قرآن روستائیان و عشایر سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، حسین دهرویه افزود: این مسابقه برای برادران در رشته حفظ کل و قرائت (تحقیق) و برای خواهران در رشته حفظ کل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‏شود.

وی بیان کرد: این مسابقه‏ها، نهم بهمن امسال در سالن اجتماعات شهید مهدی ترحمی در جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می‏شود.

مسئول امور کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود: مدیریت عشایر، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی و دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در برگزاری این مسابقه همکاری دارند.

دهرویه با اشاره به جایگاه و اهمیت قرآن کریم گفت: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی افزود: تلاوت به معنای خواندن و تدبر در معنای آن در خصوص کتاب‏های آسمانی از جمله قرآن، باید به عنوان امری روزانه انجام شود؛ زیرا خواندن و تدبر در آیات قرآن افزون بر ایجاد شناخت نسبت به هستی، فرمان‏هایی را نیز به خواننده منتقل می‏کند که بر پایه آن می‏تواند به سعادت دنیا و آخرت دست یابد و زندگی خویش را به درستی مدیریت کند.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول