اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان خبر داد

شرکت 105 هزار بسیجی کاشانی در طرح صالحین

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان از حضور 105 هزار بسیجی سازماندهی شده، دارای پرونده و آموزش دیده در طرح صالحین شهرستان کاشان خبر داد.

شرکت 105 هزار بسیجی کاشانی در طرح صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌ الاسلام سید محسن حسینی دیباجی شامگاه امروز در آیین افتتاح بیست و هشتمین پایگاه بسیج ادارات این شهرستان بسیج را لشکر مخلص الهی نامید و اظهار داشت: این معجزه امام راحل یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود که نقش مؤثری در پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل داشته است.

وی افزود: امروز نیز تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی بر کشور حکم فرما باشد دشمن جرأت و توان وارد کردن کوچک ترین ضربه‌ای را به کشور اسلامی ایران ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان تصریح کرد: بسیجی از درک و بینش بالایی برخوردار است و به موقع و به هنگام وارد صحنه می‌شود و هر کجا که بسیج حضور داشته باشد، فرهنگ و تفکر بسیجی نیز حکم فرما می‌شود.

حسینی دیباجی در ادامه با تأکید بر اینکه بسیجیان باید برای داشتن این تفکر مقدس بر خود ببالند، تصریح کرد: اگر در زمان خلافت حضرت علی(ع) 50 هزار نفر بسیجی وجود داشتند دیگر حادثه عاشورای سال 61 هجری اتفاق نمی‌افتاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی هر حاکمی بر ایران حکومت کرد قطعه‌ای از خاک این سرزمین را از دست داد، بیان داشت: تنها حکومتی که اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن اشغال نشود نظام جمهوری اسلامی بود که در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان ایران به همراه دیگر نیروهای مسلح جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

حسینی دیباجی از فراموشی به عنوان یکی از آفت‌های انقلاب اسلامی نام برد و ابراز داشت: آفت فراموشی موجب می‌شود تا برخی افراد خدمات بزرگ دولت را نادیده گرفته و برخی از مشکلات به وجود آمده از تحریم‌های دشمن را برجسته کنند.

وی با بیان اینکه برکات انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست عنوان کرد: برخی از مشکلات کنونی نیز ناشی از سوء مدیریت و ملتهب کردن بازار توسط برخی از سودجویان و فرصت‌طلبان در آستانه انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان یادآور شد: برخی از بازاریان با انبار کردن کالاهای اساسی مردم و احتکار آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

حسینی دیباجی افزود: جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی و هوشیاری جوانان بصیر خود انقلاب اسلامی را هدایت می‌کند تا آن را به صاحب اصلی‌اش یعنی امام عصر(عج) تحویل دهد.

وی در ادامه پایگاه بسیج بانک مسکن کاشان را به عنوان بیست و هشتمین پایگاه بسیج ادارات این شهرستان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح صالحین، هماهنگی رؤسای بانک‌های شهرستان و ارائه تسهیلات بانکی به بسیجیان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این پایگاه است.

در آیین بیست و هشتمین پایگاه بسیج ادارات حسین طرقی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک مسکن شهرستان کاشان معرفی شد.

انتهای پیام/2406/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول