اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

حلقه‌های صالحین باید در جامعه تقویت شود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: حلقه‌های صالحین باید در جامعه تقویت شده و همه تلاش کنیم تا جامعه مورد انتظار امام مهدی (عج) ایجاد شود.

حلقه‌های صالحین باید در جامعه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ابوالفضل امیراحمدی در نشست سرگروه‌های صالحین روستای قوشه دامغان اظهار داشت: بسیجیان با ایثار و مقاومت در لحظات زندگی بی‌دریغ از مال و جان خود گذشته و با خطرات روبه‌رو می‌شوند تا پرچم ایران را به اهتراز درآورند.

وی با بیان اینکه اخلاص و فداکاری بسیجیان ناشی از ایمان آنهاست، افزود: بسیجیان با موقعیت‌شناسی، بصیرت و اخلاص برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و از نظام و دستاوردهای انقلاب حراست و حفاظت می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: بسیجیان حافظ اسلام هستند و وابسته به هیچ قشر و گروهی نیستند و تنها یک نفر را به عنوان ولی امر مسلمین می‌دانند.

امیراحمدی بیان داشت: انقلاب ما با نفس گرم و روحانی امام خمینی(ره) و پیروی جانانه ملت با فرهنگ خاص ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه تمام نقاط دنیا از خون شهدا رنگین شده است، تأکید کرد: ما باید قدر خون برادرانمان را بدانیم و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و نگذاریم خون آنها را انسان‌های گمراه پایمال کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهدا نزد ما حضور دارند و در کنار پروردگارشان روزی می‌خورند و نظاره‌گر اعمال ما هستند؛ بنابراین نباید کاری کنیم که آنها از ما رنجانده شوند چرا که اگر ایثار آن دلاورمردان نبود، ما اکنون این آسایش و امنیت را نداشتیم.

انتهای پیام/2249/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول