اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح کتابخانه مشارکتی در زندان بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر از افتتاح کتابخانه جدیدالتأسیس امام جعفر صادق (ع) در زندان شهرستان بهشهر خبر داد.

افتتاح کتابخانه مشارکتی در زندان بهشهر

علی ذبیح‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: عطف به تفاهمنامه همکاری ما بین اداره کل زندان‌ها و اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، چهارمین جلسه مشترک مسئولان کتابخانه‌های عمومی بهشهر با رئیس و همچنین مسئول فرهنگی زندان شهرستان بهشهر درباره شروع به کار بخش کتابخانه مشارکتی در زندان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر ادامه داد: به مناسبت میلاد خجسته پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نخستین کتابخانه مشارکتی در زندان افتتاح شد.

وی افزود: به همین منظور نام این کتابخانه را نیز کتابخانه امام جعفر صادق (ع) در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این کتابخانه نقش تربیتی و اثرگذاری در روحیات زندانیان داشته باشد.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی خاطر نشان کرد: در این جلسه مشترک درباره نحوه چیدمان کتاب در قفسه، ارائه شرایط تبدیل کتابخانه زندان به کتابخانه مشارکتی، نحوه اداره کتابخانه و تفکیک بخش‌های مختلف کتابخانه صحبت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ذبیح‌پور گفت: پیشنهاد اجرای طرح مطالعه در طبیعت این بار برای زندانیان با 250 عنوان کتاب و بیش از 40 عنوان مجله از جمله مواردی بود که در این جلسه پیشنهاد دادیم و مورد موافقت مسئولان زندان بهشهر نیز قرار گرفت.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر ادامه داد: زندان بهشهر فضای مناسب و تجهیزات کافی و در مجموع تمامی شرایط کتابخانه مشارکتی را با مساحت بیش از 200 متر مربع دارا است.

انتهای‌پیام/86001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول