اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فریدونشهر:

میزان مطالبات شهرداری از سازمان آب 300 میلیون تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار فریدونشهر گفت: میزان مطالبات شهرداری از سازمان آب در سال‌های 90 و 91، 300 میلیون تومان و مخابرات هم قسمت اعظمی از هزینه حفاری‌ها را پرداخت نکرده است.

میزان مطالبات شهرداری از سازمان آب 300 میلیون تومان است

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با اینکه فریدونشهر یک شهر توریستی است، اما ما از نظر جذب توریست دیر اقدام کرده‌ایم و هنوز زیرساخت‌های لازم در شهر حاضر نیست و به همین خاطر شهرداری با قرار دادن زمین و پروانه رایگان در اختیار سرمایه‌گذار با بخش خصوصی وارد مشارکت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 400 وظیفه به شهرداری سپرده شده که در کنار آن نهادهای دیگری همچون اداره مخابرات، سازمان آب و اداره برق مشغول فعالیت هستند.

شهردار فریدونشهر با اشاره به اینکه اگر مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد هزینه‌ها پایین‌تر و میزان رضایتمندی مردم بالاتر خواهد بود، تاکید کرد: و دیگر مشکلاتی از قبیل آسفالت خیابان توسط شهرداری و سپس انجام حفاری توسط اداره آب، پیش نخواهد آمد و باید نهادهای خدمات رسان برای جلوگیری از وقوع چنین مواردی تعامل و هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند که یکی از دلایل این عدم هماهنگی تأخیر در پرداخت بودجه است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد مردمی است و عمده درآمد آن از مردم است، گفت: پس باید نظر مردم را در اولویت قرار داد.

سپیانی ادامه داد: شهرداری نهادی است با وظایف متعدد و مشخص که اگر در انجام این وظایف کوتاهی کند شهر دچار بی‌نظمی خواهد شد و من از شهردارانی هستم که مردم اذعان دارند و کارهایم شفاف است، چون کارها و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری را می‌بینند.

وی افزود: زیباسازی شهر، پیاده کردن سیستم دولت الکترونیکی در شهرداری، انتقال زباله با فاصله 17 کیلومتری از شهر و مدیریت دفن و بازیافت بهتر، بهسازی پارک‌ها، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ارتقای درآمد کارخانه سنگ شکن از جمله اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول