اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

مرگ عابر پیاده در راه روستایی لاهیجان

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس راه گیلان از مرگ یک عابر پیاده و مجروح شدن عابری دیگر در تصادف رانندگی محور روستای امام‌ده پایین لاهیجان خبر داد.

مرگ عابر پیاده در راه روستایی لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار عصر امروز در جلسه انتظامی استان با اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار در یکی از روستاهای لاهیجان اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه وانت نیسان که در محور روستای امام‌ده پایین لاهیجان در حرکت بود به دلیل بی‌توجهی به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه توسط راننده در جاده روستایی و بدون روشنایی دو عابر پیاده را زیر گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از عابران پیاده 38 ساله در دم جان خود را از دست داد، افزود: عابر 45 ساله دیگر به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرپرست پلیس راه گیلان وقوع تصادف خودرو با عابر در گیلان را موجب مرگ تعداد زیادی از عابران پیاده دانست و تصریح کرد: تصادف خودرو با عابر بدون تردید یکی از مشکلات و چالش‌های جدی ترافیکی استان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر دقت بیشتر راننده در هنگام رانندگی خاطر نشان کرد: رانندگان بیش از پیش در زمان تردد در جاده‌های استان باید احتیاط را چاشنی رانندگی خود کنند و عابران پیاده در زمان گذر از عرض و طول جاده‌ها با رعایت قوانین از خود در برابر تصادفات محافظت و مراقبت کنند تا شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول