اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور زنان و خانواده سازمان صدا و سیما در مازندران:

رسانه ملی در ایران چهره زن اسلامی را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر امور زنان و خانواده و مشاور امور بانوان و خانواده ریاست سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی در ایران چهره زن اسلامی را نشان می‌دهد.

رسانه ملی در ایران چهره زن اسلامی را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، پروین سلیحی در جمع بانوان مرکز شبکه تبرستان با اشاره به این‌که امروزه رسانه‌های غربی زن را یک کالای مصرفی رسانه‌ای می‌دانند، عنوان کرد: رسانه ملی چهره‌ای از زن در تقابل با هجمه‌های رسانه غربی نشان داده که نمادی از تلاش، ایثار، شجاعت، شهادت، اسوه اسلامی و محور پیوندها، رشد و توسعه خانواده محسوب می‌شود.

مدیر امور زنان و خانواده و مشاور امور بانوان و خانواده ریاست سازمان صدا و سیما به نقش زن در رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان در رسانه از جمله بازوان توانمند در همه بخش‌ها هستند که امروزه سلامت کاری و فضای اسلامی ایجاد شده در بین خواهران و برادران در این رسانه مدیون یک نهاد ارزشی برگرفته از مبانی اندیشه‌های اسلامی این بانوان است.

مدیرکل شبکه تبرستان نیز ولایت‌مداری را از شاخصه اصلی جوانان مازندرانی دانست.

بهرام حمیدی اظهار داشت: جوانان و فرزندان دیار مازندران، از مادرانی پرورش یافتند که در محافل و روضه‌های حسینی و عاشورایی درس ولایت‌مداری آموختند.

وی افزود: بانوان و مادران دیار علویان با اتکا به مکتب اسلام و حماسه عاشورایان، همسران و فرزندانی را تقدیم انقلاب و نظام کردند که امروز یک‌هزار و 400 شهید و سرداران شهید چون ستارگانی در آسمان مازندران می‌درخشند.

انتهای‌پیام/86018/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول